معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: درجهت کاهش تصادفات و افزایش ایمنی محور‌ها شناسایی، حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز جاد‌های استان با جدیت درحال انجام است.

علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه ۱۰۵ نقطه حادثه خیز استان اصلاح و به ۲۵ مورد رسیده گفت: از این میزان نیز ۸ مورد اصلاح، ۹ مورد در دست اجرا و ۸ نقطه حادثه خیز جهت اصلاح نیازمند تخصیص اعتبارات لازم است.

او گفت: در ۴ ماه گذشته در جهت اصلاح مقاط حادثه خیز ۴ پروژه ایجاد رمپ‌های ورود و خروج فرودگاه اردبیل، ایمن سازی سرازیری شرفه، اصلاح پیچ‌های قبل از سه راهی ثمرین، تعریض و بهسازی پل عنبرلو و بهسازی جاده تازه کند انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نصب بیش از هزار و ۸۰۰ عدد تابلوی الزامی در راه‌ها را یادآور شد و تصریح کرد:در مدت یاد شده ۶۷۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی توسط راهداران در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل نصب شده است.

صبحی گفت:۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در نقاط مختلف استان اردبیل توسط راهداران سخت کوش انجام شده و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

او ۴۵ هزارو ۶۰۰ مترمربع لکه گیری و رفع چاله‌های محور‌های مواصلاتی استان در ۴ ماه گذشته را خاطرنشان کرد و افزود:برای افزایش ایمنی تردد در ۴۸۵ کیلومتر از جاده‌های استان تجدید خط کشی انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه گشت‌های راهداری بطور مسمتر در محور‌ها حضوری فعال دارند و به مردم خدمت می‌کنند تصریح کرد: راهداران پرتلاش توانستند در مدت یادشده شستشوی ۸ هزارو ۳۵۰ عدد تابلو، تسطیح ۷۸۵ کیلومتر راه، اصلاح ۳ هزارو ۷۰۰ مترطول شیب شیروانی راه‌ها و هزارو ۱۳۲ شاخه گاردریل را تعمیر و نصب کنند.

صبحی تنقیه و لایروبی ۹۶ دستگاه پل و ابنیه فنی در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی، ۶۴ هزارو ۱۰۰ مترطول درزگیری راه‌های آسفالته، اصلاح و رنگ آمیزی هزارو ۴۶۵ مترطول سرعت کاه آسفالتی، نصب ۸۶۰ حفاظ در پرتگاه‌ها و آبروها، زهکشی و دریواسیون ۲ هزار مترمکعب پل‌های بزرگ را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش دیار سبلان در ۴ ماه گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.