رئیس بهزیستی مهاباد گفت: دو پایگاه بهزیستی در مهاباد هم زمان با عید سعید قربان آماده جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار برای توزیع بین نیازمندان است.

۲ پایگاه بهزیستی مهاباد آماده دریافت نذورات عید قربان استیوسفی رئیس بهزیستی مهاباد در گفت و  گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور ساماندهی، جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان، دو پایگاه به منظور جمع‌آوری نذورات شهروندان نیکوکار در سطح شهرستان برپا شد.

یوسفی با اشاره به اینکه یک پایگاه در چهار راه شیخ بابا و یک پایگاه در مجتمع توان بخشی شفا مسقر است، افزود: این اداره به‌عنوان حلقه اتصال میان نیکوکاران و نیازمندان واقعی آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی، نذورات، گوسفند زنده و گوشت قربانی با هر میزان توان مالی به منظور توزیع میان مددجویان است.

او ادامه داد: برای پرداخت آسان و نقدی مبالغ اهدایی شهروندان در روز عید سعید قربان،  شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۰۰۶۱۰۰۵ نزد بانک ملی برای بهزستی مهاباد در نظر گرفته شده است.

رئیس بهزیستی مهاباد گفت: شهروندان همچنین می‌تو انند برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۴۲۲۲۲۶۰۰ اداره بهزیستی مهاباد تماس بگیرند.

انتهای پیام/ه

تمهیدات بهزیستی برای یاری به خانواده‌های نیازمند در روز عید قربان

برچسب ها: بهزیستی ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.