معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت:مدارس باید شرایط و توانمندی‌های لازم را برای برگزاری رقابت‌های ورزشی داشته باشند و فدارسیون ورزش دانش‌آموزی به خوبی به فعالیت مدرسه‌ای سوق پیدا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهرزاد حمیدی  معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دیروز در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به میزبانی اصفهان اظهار داشت: باید در زمان تحریم فعالیت‌های خود را میدانی‌تر کنیم و فعالیت‌های ورزشی متناسب را به سوی مدارس سوق دهیم.

وی تصریح کرد: یک میثاق ۳۳ هزار نفری هستیم و هیچ ساختار و تشکیلاتی یک جمع مشترک این چنینی را ندارد. این جمع با حضور روسای هیئت‌های استانی مبانی نظری یکسانی دارند.

 معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: نهضت ورزشی در ورزش دانش‌آموزی کشور در حال انجام است و این امر زمانی تحقق پیدا می‌کند که سند بنیادین ورزش کشور به خوبی اجرایی شود.

او بیان کرد: رویکرد‌های سنتی و موروثی باعث عدم اجرای سند تحول است و باید با شعار "به مدرسه برگرد" اهداف خود را به خوبی دنبال کنیم و اگر از مدارس دور شویم، در واقع از اهداف خود دور می‌شویم.

حمیدی گفت: فدارسیون باید همه فعالیت‌های خود را با مدارس گره بزند و خطی مشی و عیار ما مدارس کشور هستند، مدرسه بنیان‌ساز و پی‌ریزی کننده آینده تابناک ورزش است و انحرافات زمانی شکل می‌گیرد که از مدرسه دور شویم.

او گفت: مدارس باید شرایط و توانمندی‌های لازم را برای برگزاری رقابت‌های ورزشی داشته باشند و فدارسیون ورزش دانش‌آموزی به خوبی به فعالیت مدرسه‌ای سوق پیدا کرده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آینده کشور به حوزه دانش‌آموزی مربوط می‌شود و رفع مشکلات دانش‌آموزان باید به خوبی دنبال شود تا با ورزش جسم و روح دانش‌آموزان تقویت شود.

او گفت: باید از بستری که فراهم شده است و تجمیع اختیارات به خوبی استفاده کنیم تا مسئول مشکلات نسل‌های آینده نباشیم.


انتهای پیام/م

 

برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به میزبانی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.