سرپرست اداره ورزش و جوانان دلگان گفت: ۱۰ زوج جوان به مناسبت هفته ازدواج با حضور مسئولان تجلیل شدند.

۱۰ زوج جوان در دلگان تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  جان محمد بامری سرپرست اداره ورزش و جوانان دلگان  اظهار داشت: با توجه به اهمیت ازدواج و توجه به آداب و رسوم‌های اسلامی در بین زوجین این ۱۰ زوج با الگو پذیری از ائمه اطهار (ع) نمونه بارز ازدواج موفق در دلگان بودند.

او بیان کرد: این مراسم با همکاری فرمانداری، کمیته امداد، ناحیه سپاه دلگان، بهزیستی، شبکه بهداشت، بنیاد شهید، شهرداری، دفترامام جمعه و اداره ورزش و جوانان در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان دلگان گفت: آموزش، هدایت و فرهنگ‌سازی در راستای تقویت فرهنگ ازدواج و پیشگیری از طلاق بین زوج‌ها جزو برنامه‌های اولویت‌داردستگاه‌های اجرایی مرتبط باشد.

او بیان کرد: ترویج ازدواج آسان، پیشگیری از طلاق و ارائه آموزش‌های مرتبط با زندگی موفق به زوجین جزو مهمترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان دلگان است.

همچنین در ادامه این نشست خان محمد بامری معاون عمرانی فرماندار دلگان توجه به نیاز‌های ضروری جوانان در امور ازدواچ پرداخت و گفت: همه دستگاه‌های دولتی و موسسه‌ها جهت برگزاری ازدواج آسان و کمک جهت تامین نیازمندی‌های زوجین نهایت تلاش خود را داشته باشند.

انتهای پیام/ع

تجلیل لز زوج های جوان در دلگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار