استاندار خوزستان از تعیین تکلیف تقاطع غیرهمسطح چهارراه شوش در روز‌های آتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه شنبه در حاشیه کلنگ زنی و افتتاح چند طرح در شوش با اشاره به برگزاری دومین نشست درخصوص طرح تقاطع غیرهمسطح چهارراه شوش با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی و کارشناسان، نماینده شوش در مجلس، فرماندار و شهردار شوش هفته آینده برگزار می‌شود که امیدواریم برای تعیین تکلیف این طرح به نتیجه نهایی برسیم.

او درخصوص افتتاح و کلنگ زنی چند طرح در شهرستان شوش بیان داشت: فاز نخست پست ۳۳/۱۳۲ کیلوولت دانیال، خط انتقال ۱۳۲ کیلوولت دومداره دانیال به شهید درویشی بطول ۱۷کیلومتر و احداث فاز اول پست۳۳/۱۳۲ کیلوولت شهید درویشی باظرفیت ۳۰مگا ولت آمپر بهره برداری شدند که برای این سه طرح حدود ۲۲۵میلیارد ریال هزینه شده است.

شریعتی تصریح کرد: برای پایداری وضعیت برق شهرستان شوش با تکمیل دیگر فاز‌های این طرح‌ها ظرف یکسال و نیم آینده برق این شهرستان برای ۱۵سال آینده تضمین خواهد شد.

استاندار خوزستان در ادامه افزود: شوش ظرفیت‌های زیادی در زمینه صنعت، صنایع تبدیلی، گردشگری و کشاورزی دارد که نیازمند برق است.

این مقام مسئول اذعان داشت: این طرح‌های برقی در روستای بیت سخی در بخش مرکزی و در مجاور روستای عنکوش در بخش فتح المبین اجرا شده اند.

غلامرضا شریعتی بیان کرد: کلنگ احداث دبیرستان دخترانه ۶کلاسه نیز در کوی وهب بانام خیرمرحوم حاج کاظم حمدانی درمساحت ۹۴۰ متر و زیربنای ۷۵۰متربااعتباری افزون بر۲۵میلیارد ریال ظرف ۶ ماه احداث خواهد شدبه زمین زده شد.

حمید حمدانی خیر مدرسه ساز گفت: این دومین مدرسه احداث شده در مناطق محروم شهرستان است و در قالب دارالقرآن، هنرستان و مراکز کارودانش فعالیت خواهد کرد.

او افزود: امیدواریم این مدرسه ۶ کلاسه تا عیدنوروز ۹۹به بهره برداری برسد.

در این مراسم نماینده مردم شوش در مجلس، فرماندار، مدیران کل آموزش و پرورش خوزستان، مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان و تعدادی از مسوولان محلی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

تقاطع غیرهمسطح چشم انتظار افتتاح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.