دبیر هیات کشتی خوزستان از کسب ۵ نشان رنگارنگ فرنگی کاران خوزستانی در مسابقات بین المللی گرجستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدامین کجباف دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی گرجستان کشتی گیر خوزستانی ۴ نشان طلا و یک برنز کسب کردند.

او افزود: این مسابقات در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد و در پایان پویا ناصرپور، حامد تاب، امین کاویانی نژاد و رامین طاهری به نشان طلا اوزان ۵۵، ۶۷، ۷۲ و۸۷ کیلوگرم دست پیدا کردند همچنین سامان عبدولی نیز در وزن ۶۳ کیلوگرم به نشان برنز رسید.

کجباف بیان داشت: در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصرپور در یک مسابقه حساس مقابل رضا خدری با نتیجه ۷ بر ۳ پیروز شد، سپس نماینده گرجستان را با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

دبیر هیات کشتی خوزستان تصریح کرد: در این مرحله نیز با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف هندی گذشت و راهی دیدار پایانی شد. ناصرپور در دیدار پایانی نوریار هاکویان از ارمنستان را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو برداشت و صاحب نشان طلا شد.

این مقام مسئول گفت: وی در این دیدار مقابل حریف آذربایجانی با نتیجه ۱۱ بر ۸ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. عبدولی در این دیدار وول شارشانبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و صاحب نشان برنز شد.

انتهای پیام/م

درخشش خوزستانی ها در مسابقات کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار