جواد عبیری گفت: روزانه بالغ بر شش هزار نفر از سومین اجلاسیه شهدای شاهرود بازدید می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جواد عبیری در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه اجلاسیه شهدای شاهرود برای سومین بار در سطح شهرستان باهدف گرامی‌داشت بیش از یک هزار و ۱۰۰ شهید شاهرود برگزار می‌شود،گفت: روزانه بالغ بر شش هزار نفر از اجلاسیه و نمایش میدانی بر بال ملائک دیدن می‌کنند.

او افزود: نمایش میدانی بر بال ملائک بخش محوری این همایش عظیم است، گفت: در این نمایش از ۱۵۰ نفر هنرور و عوامل فنی و دکور بومی بهره‌گیری شده است.

فرمانده سپاه شاهرود ابراز داشت: نمایش میدانی بر بال ملائک بازسازی بخشی از عملیات مرصاد و همچنین جان‌فشانی شهیدان عرب نجفی و گردان سیدالشهدا و به‌خصوص شهید رضا نادری است.

عبیری در خصوص تامین هزینه های اجلاسیه شهدای شاهود بیان کرد: تمام هزینه اجلاسیه که بالغ‌بر ۱۵۰ میلیون تومان به‌جز کمک‌های ادارات و نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف است از کمک‌های خیران و مردم تأمین‌شده است.

او ابراز داشت: شائبه‌هایی در خصوص تأمین هزینه ۲۰ میلیون تومانی از اجلاسیه شهدای شاهرود توسط معدن بوکسیت شاهوار کاملاً تکذیب می‌شود و تمام وجوه پرداختی مردم و کمک‌های ارگان‌های مختلف به این اجلاسیه به‌صورت بیلان کار به شکلی شفاف خدمت تمام مردم و رسانه‌ها اعلام می‌گردد تا همگان بدانند تمام هزینه کرد این اجلاسیه شفاف است.

عبیری افزود: ارگان‌هایی مانند اداره برق در تأمین یک هزار و ۳۰۰ متر سیم‌کشی و ستون‌گذاری، سیم و کابل شاهرود، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادارات مختلف راه و شهرسازی، ارتش و تمام ارگان‌های شهری و شهرستانی پشتیبان این اجلاسیه بودند و توانستند زمان مکان اجرای نمایش را که به خرابه‌ای شبیه بود با حجم خاک برداری بسیار زیاد طی مدت دو ماه آماده کنند که به کاری جهادی شبیه بود.

فرمانده سپاه شاهرود در پایان گفت: به دلیل اینکه تسطیح و آماده‌سازی زمین محل اجرای برنامه اجلاسیه بسیار به طول انجامیده بهتر است مسئولان شهرستانی تمهیداتی بیندیشند که این مکان برای سال‌های آتی نیز به عنوان میزبان اجلاسیه شاهرود یا مکانی برای اجرای کار‌های فرهنگی به کار گرفته شود.

انتهای پیام / م

تکذیب شایعه ی تأمین هزینه ۲۰ میلیون تومانی  اجلاسیه شهدای شاهرود توسط معدن بوکسیت شاهوار

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.