ملی پوش والیبال گفت: خوشحالم که بازی با مکزیک را با برد پشت سر گذاشتیم و یک گام برای رسیدن به هدف نزدیک‌تر شدیم.

قائمی: یک گام برای رسیدن به هدف نزدیک‌تر شدیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد قائمی، چهره با تجربه ترکیب جوان تیم ایران برابر مکزیک بود. قائمی درباره دیدار با مکزیک گفت: بازی خیلی خوبی برابر مکزیک داشتیم، همه بازی‌های ملی یک تجربه خیلی بزرگ است و خوشحالم که این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم و یک گام برای رسیدن به هدف نزدیک‌تر شدیم. جوان‌های تیم مزد زحمات خود را گرفتند و این‌گونه نیست که فقط امروز را ببینیم. جوانان خیلی تمرین کردند تا شما این مسابقه را از آن‌ها ببینید. آن‌ها مستحق این بازی بودند و خوب بازی کردند و نتیجه‌ی آن، برد بود.

قائمی درباره دیدار حساس با تیم ملی روسیه در روز یکشنبه اضافه کرد: برای ما مهم نیست که با چه تیمی بازی می‌کنیم. فردا برای رسیدن به رویا و هدف خود خواهیم جنگید. چندین سال است که هدف ما کسب سهمیه المپیک است و آماده‌ایم که فردا در زمین بجنگیم تا به هدف خود برسیم. فردا یکی از بهترین روز‌های زندگی ما است، زیرا برای رویای خود می‌جنگیم.

او درباره تغییرات در ترکیب روسیه نسبت به لیگ ملت‌ها بیان کرد: تیم روسیه خیلی تیم قدرتمندی است و همیشه در همه تورنمنت‌ها خوب ظاهر شده است. آن‌ها نوسان کمی در این سال‌ها داشتند و مطمئن باشید که آن‌ها را خوب آنالیز می‌کنیم. در ورزش نمی‌توان هیچ چیز را پیش‌بینی کرد و امیدوارم فردا روز ما باشد و بهترین عملکرد را در تمام زمینه‌ها داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

آشنایی با تیم ملی والیبال مکزیک / تیمی متوسط، اما یکپارچه

تیم ملی والیبال ایران ۳ - مکزیک صفر/ پیروزی آسان ترکیب دوم سرو قامتان مقابل آزتک ها / بلیت توکیو در گرو یک برد دیگر


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار