مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان خبر داد؛

تکمیل ۳۱۸ واحد مسکن مهر شاهرود تا هفته دولت

امیر عمیدی گفت: از تکمیل و تحویل ۳۱۸ واحد مسکن مهر شاهرود تا هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۳۱۸ واحد مسکن مهر شاهرود تا هفته دولت تکمیل می شود، گفت: تا پایان سال هم ۹۰۰ واحد مسکونی دیگر تحویل مردم می‌شود.

وی افزود: ۲ هزار و ۵۱۵ واحد مسکن مهر در شهرستان شاهرود وجود دارد که ۹۰۰ واحد آن دارای متقاضی و یک هزار و ۶۱۵ واحد فاقد متقاضی است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بیان کرد: پس از تفکیک ادارات کل شرق و غرب استان، ۲ هزار و ۱۱۵ واحد آپارتمانی مسکن مهر نیمه‌تمام به این اداره کل واگذار شد که از سال ۸۹ ساخت آن‌ها متوقف شده و مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است.

امیر عمیدی ابراز داشت: ۹۳کیلومتر محور میامی - جاجرم در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان قرار دارد که ۲۰ کیلومتر آن به صورت بزرگراه در دست اقدام است و قرارداد آن با شرکت توسعه و زیرساخت به مبلغ ۸۳ میلیارد تومان به صورت مشترک با خراسان شمالی بسته شده است.

او اظهار داشت: مسیر عباس‌آباد - کاهک در جاده شاهرود به سبزوار از سال ۹۱ به‌عنوان طرح مهر ماندگار با ۳۰کیلومتر طول و ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی ناتمام مانده که با تأمین قیر و تخصیص اعتبار مناسب تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام / م

 ۲۰ کیلومتر از محور میامی - جاجرم به صورت بزرگراه در دست اقدام است

 

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار