کارشناس والیبال کشورمان گفت: ملی پوشان والیبال از ست سوم به بعد مقابل تیم کوبا با پاس‌های سعید معروف توانستند بازی را برگردانند.

وطن‌پرست: پاس‌های خوب معروف، تیم ملی والیبال را به بازی برگرداندابراهیم وطن پرست کارشناس والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی شب گذشته تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک که برابر تیم کوبا داشت گفت: به نظر من تیم ملی کوبا را یک مقدار دست کم گرفتیم. کوبا با تیم جوانی وارد این بازی شده است. درست است که تیم ملی کوبا پیشینه خوبی در والیبال دارد، اما بازیکنان تیم ملی شب گذشته این تیم را دست کم گرفتند و باعث شد که ۲ دست را از دست بدهیم.

او افزود: تیم ملی کوبا در ۲ ست اول خیلی خوب بازی کرد، اما بازیکنان ما رفته رفته بهتر شدند و از ست سوم توانستند که نبض بازی را در دست بگیرند. با سرویس‌های خوبی که در این بازی زدیم، مخصوصاً در ست پنجم با پاس هاس سرعتی سعید معروف توانستیم پیروز میدان شویم.

وطن پرست کارشناس والیبال کشورمان درباره بازی امشب تیم ملی مقابل مکزیک گفت: همان طور که می‌دانید این بازی‌ها انتخابی المپیک است و با بازی‌های لیگ جهانی متفاوت است. همه تیم‌ها در این رقابت‌ها با تمام قوا به میدان می‌آیند.

او افزود: این بازی‌ها به مانند لیگ جهانی نیست که تیم‌ها از بازیکنان جوان خود استفاده کنند. ما می‌توانیم در بازی با مکزیک به برتری دست پیدا کنیم. در بازی با روسیه کار ما بسیار سخت است، زیرا روسیه آن تیمی نیست که در لیگ جهانی بازی می‌کرد. آن‌ها در این رقابت‌ها از بازیکنان با تجربه و ملی پوش خود استفاده می‌کنند و این کار را برای ما مقداری سخت می‌کند.

وطن پرست افزود: من امیدوارم که در برابر روسیه موفق باشیم و بتوانیم به طور مستقیم جواز حضور در المپیک توکیو را به دست آوریم. اگر هم نتوانستیم در این مسابقات جواز حضور خود را در المپیک کسب کنیم، نباید سطح توقعات را از تیم ملی بالا ببریم و به امید خدا می‌توانیم در مسابقات انتخابی قاره‌ها شرکت کنیم و از آن طریق حکم صعود به مسابقات المپیک توکیو را به دست آوریم.


بیشتر بخوانید:

معروف: انتظار نداشتیم کوبا چنین بازی داشته باشد

روسیه ۳ - مکزیک ۰ / پیروزی آسان روس ها در گام نخست انتخابی المپیک

آشنایی با تیم ملی والیبال مکزیک / تیمی متوسط، اما یکپارچه


انتهای پیام/

آخرین اخبار از والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار