استفاده از پردازنده Snapdragon 865 در جدیدترین محصول سامسونگ +تصویر

پس از انتشار نتیجه آزمایش بنچمارکی که به احتمال زیاد متعلق به سامسونگ گلکسی S11 است، دریافتیم در آن از پردازنده Snapdragon 865 استفاده خواهد شد.

استفاده از پردازنده Snapdragon 865 در جدیدترین محصول سامسونگ +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما اخبار رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس را دنبال کرده‌ باشید، احتمالا از این که هر دو این گوشی‌ها دارای پردازنده قدیمی Snapdragon 855 هستند و در آن‌ها از تراشه جدید Snapdragon 855+ SoC استفاده نشده، ناامید شده‌اید. مسلما نسخه جهانی این دو گوشی نیز از پردازنده Exynos 9825 استفاده می‌کند.

نتیجه بنچمارک گوشی گلکسی S11

اما باید این مسئله را بدانید که به تازگی نتیجه آزمایش بنچمارک یک گوشی در فضای مجازی منتشر شده است که به ما از چیزهای خوبی خبر می‌دهد. این گوشی به احتمال زیاد گلکسی S11 است. تا به امروز غیر از اطلاعاتی درباره بهبود دوربین این گوشی و یک کد از این دستگاه چیزی به بیرون درز پیدا نکرده بود تا این که این نتیجه آزمایش بنچمارک منتشر شد.

اکنون ما می‌توانیم با اطمینان بگوییم که گلکسی S11 از پرچمدار بعدی SoC کوالکام در ایالات متحده آمریکا استفاده خواهد کرد. بر اساس شواهد، Snapdragon 865 در یک دستگاه مرموز "Qualcomm Kona" قرار دارد که توانسته است در آزمایش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای بنچمارک به ترتیب نتایج ۴۱۶۰ و ۱۳۰۰۰ را ثبت کند، نتیجه این آزمایش را در ادامه مشاهده می‌کنید:

استفاده از پردازنده Snapdragon 865 در جدیدترین محصول سامسونگ +تصویر

البته تحلیلگران می‌گویند که ممکن است این امتیازها نمایانگر "نسخه تولید نهایی" 865 نباشند، اما باز هم باید آن‌ها را جدی گرفت. نتایج به دست آمده نشان دهنده افزایش سرعت ۲۰ درصدی این پردازنده با گذشتگان خود است. این افزایش می‌تواند به راحتی تا ۳۰ درصد تا زمان رونمایی رسمی گلکسی S11 در سال آینده ادامه پیدا کند.

اگرچه این دستگاه Qualcomm Kona ظاهرا از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند، ما مطمئن هستیم که این سیستم عامل هنوز به طور کامل بهینه نشده است. همچنین نکته مهم این است که Snapdragon 865 SoC در صورتی قادر به تولید نتایج فوق بوده است که با ۶ گیگابایت رم همراه شده باشد. بنابراین، این اعداد قطعاً نهایی نیستند و آن‌ها به طور دقیق بیان نمی‌کنند که این دستگاه در دنیای واقعی چه کاری را می‌تواند انجام دهد.

انتهای پیام/

نتایج بنچمارک گلکسی S11 منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار