چند روز پیش گابریل کالدرون، سیدجلال حسینی را بهترین بازیکن تیم و کاپیتان اول سرخ‌ها دانست تا خیال هواداران پرسپولیس از این بابت راحت شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش گابریل کالدرون، سیدجلال حسینی را بهترین بازیکن تیم و کاپیتان اول سرخ‌ها دانست تا خیال هواداران پرسپولیس از این بابت راحت شود. اما غیبت سیدجلال در ترکیب اصلی موضوعی است که باعث نگرانی طرفداران سرخپوش شده، هرچند که به نظر می‌رسد کالدرون با توجه به مصدومیت قبلی مدافع شماره ۴ خود، قصد دارد تا او را کم‌کم به ترکیب اضافه کند. با این حال سیدجلال حسینی در تیمی که بازیکنانی متشکل از باتجربه‌ها و جوان‌تر‌ها را در اختیار داشت، به میدان رفت و البته بازوبند کاپیتانی را بر بازو نبست.

سیدجلال؛ کاپیتانی بدون بازوبند!

این در حالی است که سایت رسمی پرسپولیس او را کاپیتان عنوان کرد، اما امید عالیشاه در مراسم ابتدای بازی حاضر شد. با وجود این حسینی نقش خود به کاپیتان و رهبر را در طول مسابقه ایفا و نکات مختلفی را به بازیکنان گوشزد کرد. او با بازیکنان جوان و کم‌تجربه صحبت‌های زیادی را انجام می‌داد و تلاش می‌کرد تا ایرادات آن‌ها را رفع کند. سیدجلال فصل گذشته نیز در بازی‌های دوستانه دیگر بازیکنان پرسپولیس را به عنوان کاپیتان معرفی می‌کرد و اتفاقی که روز گذشته رخ داد، تازگی ندارد.

منبع:روزنامه جام جم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار