مدیران باشگاه تراکتور هنوز نتوانسته اند مهاجم خارجی مدنظر مصطفی دنیزلی را به خدمت بگیرد و همین موضوع نگرانی هواداران را در بر داشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه تراکتور در حالی که بازیکنان شاخص و مطرحی را تاکنون به خدمت گرفته، اما آن‌ها تاکنون نتوانسته اند مهاجمان خارجی جذب کنند و همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم تبریزی شده است.

آنچه که باعث نگرانی هواداران تراکتور شده این است که تیم محبوبشان در هفته دوم لیگ نوزدهم باید به مصاف تیم پرسپولیس بروند و سرخپوشان پایتخت در خط دفاع بازیکنان خوبی در اختیار دارند و گلزنی به این تیم در نبود مهاجم خوب کار سختی خواهد بود.

الته گفته می‌شود که تاکنون ۳، ۴ مهاجم خارجی در تمرینات تراکتور حضور یافته اند، اما دنیزلی همه این نفرات را رد کرده، به هر حال مسئولان تراکتور هنوز نتوانستند مهاجم مدنظر دنیزلی را پیدا کنند و سرمربی تراکتور هم اعلام کرده تا خودش تایید نکرده نباید هیچ بازیکن جدیدی به تیم اضافه شود.

به هر حال زمان برای باشگاه تراکتور در حال سپری شدن است، اما خبری از جذب مهاجم خارجی نیست و شاید این تیم مجبور شود در ابتدای لیگ بدون مهاجم نوک بازی کند.


بیشتر بخوانید:

بازیکن برزیلی در انتظار تایید سرمربی تراکتور

تمرینات بدنسازی و استقامتی تراکتوری‌ها در ترکیه

محرومیت در انتظار آنتونی استوکس و باشگاه ترکیه‌ای


انتهای پیام/ 

اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار