افزون بر ۹ هزار نفر در آزمون آتش نشانی فارس شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مظاهر بابایی رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس اظهار کرد: آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی، در ۲۱ حوزه امتحانی در فارس برگزار شد.

او افزود: ۹ حوزه امتحانی در شیراز و ۱۲ حوزه امتحانی در شهرستان‌های اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، کازرون و مرودشت، در استان فارس آزمون در این آزمون پیش بینی شده بود.

مظاهر بابایی گفت: ۱۰ هزار و ۱۱ نفر در فارس ثبت نام کرده بودند که حدود ۱۰ درصد از ثبت نام شدگان در این آزمون غیبت داشتند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با بیان این که برگه‌های آزمون برای تصحیح به جهاددانشگاهی کشور ارسال خواهد شد، افزود: حدود یک ماه آینده نتایج اولیه آزمون از طریق جهاددانشگاهی اطلاع رسانی می‌شود.

بابایی گفت: در مرحله نخست آزمون استخدامی آتش نشانی، اسامی ۳ برابر ظرفیت تعیین شده اعلام می‌شود و در استان فارس با توجه به پیش بینی استخدام ۲۵۵ نفر، اسامی ۷۶۵ نفر اعلام خواهد شد.

او افزود: نفراتی که حدنصاب مرحله اولیه کتبی آزمون استخدامی آتش نشانی برا به دست آوردند، بعد از اعلام اسامی باید برای تشکیل پرونده به جهاددانشگاهی استانی که در آن امتحان داده اند مراجعه کنند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس بابایی گفت: بعد از تشکیل پرونده، اسامی افراد از سوی جهاددانشگاهی به استانداری برای برگزاری مرحله عملی آزمون اعلام خواهد شد.

آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر امروز همزمان باسراسر کشور در فارس برگزار شد.

انتهای پیام/چ

آزمون استخدامی آتش نشانی در شیراز

برچسب ها: آتش نشانی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.