معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روغن موتور یاسوج به ۴ کشور هند، افغانستان، عراق و میانمار صادر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمددر بازدید  از واحد تصفیه خانه روغن سوخته موتور یاسوج اظهار داشت:این واحد صنعتی روغن‌های سوخته از استان‌های همجوار را جمع آوری، احیاء و به کشورهای هند، افغانستان، عراق و میانمار صادر می‌کند.

جعفر گوهرگانی با تاکید بر اینکه حمایت از واحدهای تولیدی-صنعتی فعال جزو اولویت‌ها است، خاطرنشان کرد: واحد تصفیه خانه روغن سوخته موتور یاسوج نقش به سزایی در ارز آوری، ایجاد اشتغال و همچنین جمع آوری روغن‌های سوخته که به شدت باعث آلودگی محیط زیست می‌شود، را دارد.

وی افزود: سرمایه گذار این واحد تولیدی متقاصی توسعه این کارخانه بوده که با درخواست وی موافقت شد و تسهیلات لازم برای تولید و اشتغال بیشتر این واحد در نظر گرفته می‌شود.

گوهرگانی با اشاره به اینکه این بازدید با هدف دلگرم کردن تولید کنندگان و بررسی مشکلات آنها است، خاطرنشان کرد: دو واحد دیگر کارخانجات تولید زرشک و موادغذایی هم تولیدات خوبی دارند و محصولات آنها علاوه در استان و دیگر استان‌ها و تعدادی از کشورها نیز صادر می‌شود.

 در این بازدید وضعیت سه طرح تولیدی و صنعتی شامل کارخانه تولید آب زرشک، واحد تصفیه خانه روغن سوخته موتور و کارخانه تولید مواد غذایی شامل ترشی جات و مربا مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/د

دلگرم کردن تولید کنندگان و بررسی مشکلات آنها

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.