ادای احترام ژاپنی‌ها به قربانیان حمله اتمی آمریکا در ناکازاکی + فیلم

مراسم هفتاد و چهارمین سالروز بمباران اتمی شهر ناکازاکی توسط آمریکا با حضور نخست وزیر ژاپن برگزار شد.

ادای احترام ژاپنی‌ها به قربانیان حمله اتمی آمریکا در ناکازاکی + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم یادبود هفتاد و چهارمین سالروز بمباران اتمی شهر ناکازاکی با سخنرانی آبه شینزو نخست وزیر ژاپن در پارک صلح این شهر برگزار شد.

بازماندگان و خانواده قربانیان بمباران اتمی از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

اسامی ۱۸۲ هزار و ۶۰۱ نفر از افرادی که بمباران اتمی را تجربه کردند و بر اثر حمله اتمی جان باختند بر روی بنای یادبود پارک صلح ثبت شده است. اسامی سه هزار و ۴۰۲ نفر هم که سال گذشته جان باختند در این فهرست نقش بسته است.

شرکت کنندگان در ساعت ۱۱:۰۲ صبح به وقت محلی، همزمان با بمباران اتمی در روز نهم آگوست سال ۱۹۴۵, یک دقیقه سکوت کردند.

تومیهیسا تائو شهردار ناکازاکی در این مراسم بیانیه صلح را قرائت کرد. او در این بیانیه کشور‌های دارای سلاح هسته‌ای را به انجام وظایف خود بر اساس پیمان منع تکثیر سلاح هسته‌ای فراخواند.

شهردار ناکازاکی همچنین از دولت ژاپن خواست پیمان منع اشاعه هسته‌ای را که سازمان ملل در سال ۲۰۱۷ تهیه کرده است، تصویب و امضاء کند.


بیشتر بخوانید: مراسم سالروز بمباران اتمی هیروشیما + فیلم 


انتهای پیام/
 

سالروز فاجعه حمله اتمی آمریکا به ژاپن + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۲:۴۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
به جای این اداهای بی معنی و بی نتیجه اگر قصد دارند به قربانیان این جنایت احترام بگذارند شرف داشته باشند و بساط پایگاه های نظامی امریکا در خاک کشورشون رو برچینند . همان امریکائی هایی که زمانی بمب اتمی بر سر ملت ژاپن می ریختند الان آزادانه پایگاه زدند و هر ماه خبری از تجاوز این جنایتکاران به دختران کم سن وسال ژاپنی در رسانه ها منتشر میشود
Iran (Islamic Republic of)
sanaz
۱۳:۰۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
مرحبا به این تحلیل . همینها رو می بینیم باید قدر اقتدار نظام و رهبری و انقلابمون رو بدونیم . الان اگر شهامت دارند سربازهای امریکائی و انگلیسی یا هر اشغالگر دیگه ای به آبها یا خاک سرزمینمون نزدیک بشن . زنده باد ایران اسلامی
آخرین اخبار