مستندی از زندگی سعید فتحی روشن فینالیست «عصر جدید» امشب حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برگزیدگان مرحله نیمه نهایی برنامه پرمخاطب «عصر جدید» تا آماده شدن برای مرحله نهایی، باید مانند مرحله دوم این برنامه در دوره‌های باشگاه مهارت «عصر جدید» شرکت کنند و با استادان حرفه‌ای و صاحب نام هر رشته تمرین کنند.

محمد زارع و پارسا خائف، سعید فتحی روشن و فاطمه عبادی و گروه دختران نینجا از میان بیش از ۳۰۰ گروه شرکت کننده به فینال رسیده اند.

قسمت‌های جدید برنامه «عصر جدید» هم فعالیت شرکت کنندگان در باشگاه مهارت را به نمایش خواهد گذاشت و هم با تدارک بخش‌های متنوعی از گفت و گو با داوران و دیدگاه اشخاص مختلف و تماشاچیان حاضر در استودیو و خانواده شرکت کنندگان این برنامه، مخاطبان پر و پا قرص «عصر جدید» را تا پخش مرحله نهایی همراهی خواهد کرد.

شب گذشته مستند زندگی سعید فتحی روشن فینالیست «عصر جدید» به دلیل شهادت امام محمد باقر (ع) پخش نشد اما امشب حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می رود.

این قسمت‌ها طبق روال پخش برنامه یکشنبه، دوشنبه و پنج شنبه هر هفته در ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود.

گفتنی است هیجان انگیزترین قسمت این برنامه ۲۸ مرداد همزمان با شب عید غدیر، از آنتن شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

مستند شعبده باز «عصرجدید» امشب پخش می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۳:۰۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
يه چيز ديگه هم باید بگم. اینجا ايشون رو شعبده باز خطاب شدن. اونوقت وقتی یکی از بیننده های تلویزیون از این واژه استفاده کرده بود علیخانی با ترش رویی اومد جلوي دروبین گفت کی ايشونو شعبده باز خطاب کرده جرات داره بیاد رو آنتن تا من ابروش ببرم. لطفا به ايشون ابلاغ کنید وقتی سواد ارتباط با مخاطب ندارید فشار برای آبرو ریزی نفرماييد چون همينجوریشم بلد نیستی ادب به جا بیاری
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۲:۵۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
کار این شرکت کننده يه طرح دستی هستش که با محاسبه ریاضی به دست مياد و اینکه بنا به گفته خودش آموزش دیده و يه قريحه ذاتی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
سامی علیزاده
۲۲:۰۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۲:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
عالی بود
آخرین اخبار