مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: خط قرمز رسانه‌های استان، نظام، قانون و، ولی فقیه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۱۲۰ نشریه در بخش‌های مختلف استان به شکل ماهنامه، دو هفته‌نامه، فصل‌نامه و روزنامه منتشر می‌شود که انتشار این حجم نشریه در استان ظرفیت گسترده‌ای است که بتوانیم در چارچوب اهداف نظام از آن‌ها استفاده کنیم.

او روز پنجشنبه همزمان با ۱۷ مرداد در دیدار اصحاب رسانه استان با نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: رسانه‌ها با رسالت خطیری که در اطلاع رسانی برعهده دارند ظرفیتی گسترده برای رسیدن به اهداف نظام هستند.

نبی زاده با بیان اینکه بدنه رسانه‌ای استان پایبند به نظام هستند اظهار داشت: خط قرمز رسانه‌های استان، نظام، قانون و، ولی فقیه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در شرایط سخت که با آن روبه رو هستیم رسانه‌ها با تعهد گسترده، چشم انداز امید و اراده را به نمایش گذاشته اند.

او گفت: با تلاش رسانه‌ها سمت و سوی جریان‌ها به سوی جمهوری اسلامی و اقتدار آن تغییر یافته و شرایط نشان دهنده آن است که فشار تحریم و کارزار اقتصادی علیه ایران در مقابل رهنمود‌های مقام معظم رهبری و پایداری مردم رنگ می‌بازد و جایگاه نظام در منطقه مستحکم‌تر می‌شود.

نبی‌زاده افزود: پیگیری برای کمبود کاغذ در استان انجام شد و کاغذ برای خراسان جنوبی اختصاص پیدا کرد و در همه شرایط سخت که استان داشت با امید به خدا عبور کردیم.

انتهای پیام/ک

۱۲۰ نشریه در خراسان جنوبی منتشر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار