خانم سهرابی به عنوان مدیر جدید فرودگاه بین المللی آبادان معرفی شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیاوش امیر مکری ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاها و ناوبری هوایی ایران ، امروز در مراسم معرفی مدیر فرودگاه آبادان با بیان اینکه ارائه سرویس های ایمن و امن یکی از مهم ترین وظایف ماست، گفت: فرودگاه آبادان جزو فرودگاههایی هست که ظرفیت پذیرش مسافر در حد قابل قبول را دارد .

دهقانی مدیر پیشین فرودگاه آبادان هم با بیان اینکه، با توجه به اقدامات صورت گرفته در توسعه و تقویت زیر ساخت‌های فرودگاه آبادان رتبه این فرودگاه از نمره‌ی زیر ۱۰ به ۱۴ رسیده است، از ساخت یک ترمینال جدید در فرودگاه آبادان با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

حجت السلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در این مراسم با اشاره به شناور بودن قیمت بلیط‌ها از مسئولان خواست این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند.

موسوی فرماندار ویژه آبادان هم با بیان اینکه برای اولین بار یک خانم مدیریت فرودگاه را در شهر اولین‌ها عهده دار شده، از مدیریت جدید خواست توجه ویژه‌ای به افزایش بیشتر سطح کمی و کیفی فرودگاه آبادان کند.

عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بیش از دو و نیم برابر اعتباری که در ۵ سال اخیر صرف فرودگاه آبادان شده، از طریق منطقه آزاداروند تامین اعتبار شده که مبلغ آن ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است.

در پایان این مراسم از زحمات آقای دهقانی زاده مدیر پیشین فرودگاه آبادان تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/ د

انتخاب سهرابی بعنوان مدیر فرودگاه

برچسب ها: انتصاب ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.