همزمان با ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی از فعالان عرصه رسانه و خبر در کردستان، تجلیل شد.

خبرنگاران باید برای رفع مشکلات وتقویت وحدت وهمدلی بکوشند.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در این مراسم نماینده، ولی فقیه درکردستان گفت: خبرنگاران باید برای رفع مشکلات وتقویت وحدت وهمدلی بکوشند.
آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی افزود: مبارزه وجهاد رسانه‌ای نیاز امروز جامعه است ورسانه‌ها در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب هستند.
وی گفت: صداقت، دقت و اخلاص لازمه فعالیت خبرنگار است و باید قدرت خود را در مسیر خدا و برای حل مشکلات بکارگیرند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم گفت: کردستان نیازمند توسعه متوازن و همه جانبه بوده و پیوست اول این توسعه آگاهی و آگاهی بخشی است و این کار از عهده رسانه‌های توانمند بر می‌آید.
سردار محمدحسین رجبی افزود: عنصر فعال و‌سازنده و کلیدواژه اصحاب رسانه در توسعه متوازن نوشتن با صداقت است که در دل خبر باید دیده و رعایت شود.
وی بیان کرد: تاثیر رسانه بر وضعیت جاری و عملکرد‌ها مهم است و این فعالیت باید در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی باشد.
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان هم در این مراسم گفت: رسالت اصلی رسانه در کنار مطالبه گری آگاهی بخشی است.
جلال قلعه شاخانی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه با وجود مشقت، ناهمواری و کاستی‌هایی که در حوزه رسانه وجود دارد فعالیت دارند، افزود: بدون هیچ تعارفی شرمنده اصحاب رسانه هستیم، چون توان ما جوابگوی نیاز رسانه‌ها نیست تا شرایط را بتوانیم برایشان مهیا کنیم.
سرهنگ رستمی مسئول روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان هم در این همایش گفت: ازابتدای سال ۹۷ تا کنون خبر نگاران صداوسیما بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ خبر وسایر رسانه‌ها هم ۱۷ هزارو ۵۰۰ خبر سپاه بیت المقدس را که در زمینه رفع محرومیت وخدمت رسانی به مردم بوده اند پوشش خبری داده اند.

انتهای پیام/ت

تجلیل از اصحاب رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.