سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به لرستان در جمع خبرنگاران گفت: تحول، لازمه سیستم نظام تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به لرستان در جمع خبرنگاران گفت: تحول، لازمه سیستم نظام تعلیم و تربیت است
حسینی، بر ضرورت ارتقای سیستم تعلیم و تربیت در نظام آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: باید بخش‌هایی حذف، بخشی تصحیح و بخش‌هایی نیز تأسیس کرد و از غیرکاربردی بودن و غیرمهارت شدن دانش آموزان دوری کرد.

 سیدجواد حسینی افزود: ۹۸.۶ درصد بودجه وزارت آموزش و پرورش صرف حقوق و مزایای پرسنلی می‌شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، با تأکید بر اینکه دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان به اطلاع فرهنگیان برسد، اظهار داشت: مخاطب اصلی صندوق فرهنگیان، فرهنگیان بوده و صندوق ذخیره فرهنگیان هویتی به جز فرهنگیان ندارد.

او از افزایش سود صندوق فرهنگیان خبر داد و عنوان داشت: سال گذشته صندوق فرهنگیان ۶۲۰ میلیارد سود بین فرهنگیان توزیع کرده است و این مبلغ به بیش از پنج هزار میلیارد ارتقا می‌یابد.

حسینی، با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم مشکلات و رنج‌هایی که سر راه نظام آموزش و پرورش است، برداشته شود، ادامه داد: باید نظام تعلیم و تربیت با قوانین خاص اداره شود و بخشی از مسائل در سیستم اموزش و پرورش تعطیل، بخشی تصحیح و بخشی را تأسیس کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، به حجم عظیم برنامه درسی در مدارس نظام تعلیم و تربیت اشاره و عنوان کرد: باید در تعلیم و تربیت از غیرکاربردی بودن، حفظی شدن و غیرمهارت شدن دانش آموزان دوری شود.

انتهای پیام/ب

تحول، لازمه سیستم نظام تعلیم و تربیت است

برچسب ها: آموزش و پرورش ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.