معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت:۹۷ دانش آموزان مازندرانی به مسابقات فرهنگی و هنری کشور راه یافتند.

شعبانی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: سی و هفتمین دوره جشنواره دانش آموزی مسابقات فرهنگی و هنری کشور با حضور ۹۷ نماینده از مازندران در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزارمی شود.

او با بیان‌اینکه این مسابقات در بیش از ۶۰ رشته ادبی، هنری، پژوهشی و فضای مجازی برگزار می‌شود افزود: در این مسابقات ۵۴ دانش‌آموز پسر و ۴۲ دانش‌آموز دختر برتر و برگزیده حضور خواهند داشت.

شعبانی گفت: در این جشنواره دانش‌آموزان در رشته‌های سرود، نمایش، هنر‌های تجسمی، نقد ادبی، داستان، شعر، مقاله نویسی، بازی‌های رایانه ای، موسیقی، تک‌نوازی، تک‌خوانی، نقالی، فیلم کوتاه و تئاتر عروسکی با هم به رقابت می‌پردازند.

شعبانی بابیان اینکه مهمترین هدف از برگزاری این مسابقات، کشف و شکوفایی استعداد‌های فرهنگی و هنری دانش‌آموزان و ایجاد فضای با نشاط در میان آنان است افزود: پس از برگزاری این جشنواره، نفرات اول تا سوم انتخاب و از آن‌ها تقدیر می‌شود.
انتهای پیام/س
 

راهیابی ۹۷ دانش آموزان مازندرانی به مسابقات فرهنگی هنری کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار