مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۱۷ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف

فرمانده انتظامی ارسنجان از پلمپ ۳۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد علی فرهادی فرمانده انتظامی ارسنجان اظهار کرد: به منظور اجرای طرح کنترل واحد‌های صنفی، ماموران انتظامی این شهرستان طی یک هفته گذشته، از ۱۶۷ واحد صنفی بازدید کردند.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح، تعداد ۳۰ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن مقررات صنفی و انتظامی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

کشف یک تن آویشن قاچاق در زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین دشت گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، یک هزار کیلوگرم گیاه دارویی قاچاق از نوع آویشن به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی زرین دشت اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، مأموران کلانتری دبیران این شهرستان با اجرای تور ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی، به یک خودرو وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، یک هزار کیلوگرم گیاه دارویی قاچاق از نوع آویشن کشف شد، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت افزود: ارزش گیاه قاچاق کشف شده، برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

۱۵ هکتار ازمراتع و جنگل‌های بوزنجان در آتش سوخت

فرمانده انتظامی سپیدان گفت: ۱۵ هکتار از مراتع و جنگل‌های کوه بوزنجان در این شهرستان طعمه حریق شد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی سپیدان گفت: مأموران انتظامی بخش بیضا برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره آتش سوزی در مراتع و جنگل‌های کوه بوزنجان مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

او افزود: با همکاری و تلاش نیرو‌های مردمی، منابع طبیعی و کارکنان انتظامی شهرستان پس از چند ساعت تلاش، آتش سوزی بدون هیچگونه خسارت جانی مهار شد.

سرهنگ فداکار با بیان این که در این آتش سوزی برابر نظر کارشناسان، ۱۵ هکتار از مراتع و جنگل‌های منطقه از بین رفته است، تصریح کرد: علت وقوع آتش سوزی در دست بررسی است.

توقیف ۵ گاو قاچاق میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از توقیف ۲ وانت نیسان حامل ۵ رأس گاو قاچاق خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به ۲ وانت نیسان مظنون و آن‌ها را توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی مأموران انتظامی مشخص شد این خودور‌ها حامل ۵ رأس گاو قاچاق و بدون مجوز‌های قانونی هستند.

فرمانده انتظامی ممسنی با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این خصوص، گفت: ارزش احشام قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان مربوطه، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار