سردار ملکی گفت : نوشته‌های خبرنگاران در احساس امنیت یا نا امنی جامعه می‌تواند تاثیرگذار باشد.

خبرنگاران چشم بینا و امین جامعه / هرمزگان جز ۵ استان امن کشور استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه پلیس در هرمزگان ضمن تبریک روز خبرنگار، به نقش رسانه در دنیای امروز اشاره و اظهار کرد: امروز کشوری می‌تواند موفق باشد که از رسانه‌های قوی برخوردار باشد.

او با بیان اینکه اصحاب رسانه هم می‌توانند تولید کننده امنیت و هم ایجاد کننده احساس نا امنی در جامعه باشد ، افزود: نوشته‌های خبرنگاران در احساس امنیت یا نا امنی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تعامل بسیار خوب پلیس و اصحاب رسانه، بیان کرد: هر جا که رسانه به کمک پلیس آمده است ما در ماموریت‌ها موفق بوده ایم.

او با ذکر این نکته که احساس امنیت در دهه ۹۰ در بین مردم بیشتر شده است، اذعان کرد: امروز در جمهوری اسلامی به قدری امنیت بالاست که مردم نمی‌توانند کوچکترین نا امنی را هم تحمل کنند.

سردار ملکی دلیل مطالبه بالای مردمی را وجود امنیت در جامعه دانست و گفت: همدلی و همراهی رسانه با پلیس موجب شد تا در حوزه‌هایی که با چالش روبرو بودیم با موفقیت آن چالش‌ها را برطرف کنیم.

او در خاتمه از خبرنگاران به عنوان چشم بینا و امین جامعه نام برد و عنوان کرد: انعکاس به موقع اخبار و اعتماد سازی در جامعه از رسالت‌های مهم خبرنگاران است.

در این آیین از خبرنگاران فعال در حوزه اطلاع رسانی پلیس تجلیل شد.

انتهای پیام /ت

تاثیر نوشته های خبرنگاران در احساس امنیت جامعه

برچسب ها: نیروی انتظامی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.