مهم‌ترین حوادث امروز ۱۸ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۸ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سقوط مرگبار پژو به دره در جاده کلاردشت


امیرحسین عسکرزاده رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت:یک دستگاه خودرو پژو به دلیل انحراف به دره منطقه پردنگون در مسیر مرزن‌آباد به کلاردشت سقوط کرد.
او افزود: در این حادثه راننده خودرو پژو کشته شد.

سقوط خودرو به دره در جاده چالوس با دو فوتی و دو مصدوم

امیرحسین عسکرزاده گفت: ساعت ۰۴:۳۷ بامداد امروز یک خودرو هایلوکس با چهار سرنشین در جاده چالوس، منطقه توچال چشمه به دره سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس  افزود: بر اثر این حادثه دو تن در دم جان باختند و دو نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند

دستگیری ۳ سارق اماکن خصوصی در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای و یک مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ عبدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این ۳ سارق حرفه‌ای و همدست آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۶ کیلو تریاک در آمل

سرهنگ حسین اسدی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسائی یکی از سوداگران مرگ در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران در اقدامی عملیاتی موفق شدند متهم را در حین حمل و جابجائی مواد مخدر دستگیر کنند.

سرهنگ اسدی گفت: در بازرسی از خودرو این سوداگر مرگ ۶ کیلو گرم حشیش کشف و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به نقش بی بدیل شهروندان در ارتقای نظم وامنیت عمومی و، همکاری‌های آنان در این زمینه، از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با عاملان ایجاد ناامنی در شهرستان مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ مرکر فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 

برچسب ها: حادثه ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.