استاندار اصفهان گفت: نرخ بیکاری در سه ماه اول امسال از ۱۴/۱ به ۷/۱ رسیده و با وجود مشکلات اقتصادی امیدواریم این نرخ بازهم کاهش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه با اشاره به شهادت شهید صارمی و یارانش عنوان کرد: امیدوارم این مناسبت‌ها پاس داشته باشیم. تا رسالت و تکلیف اصلی خود را یادآوری کنیم.

او با اشاره به نقش وسایل ارتباط جمعی عنوان کرد تغییر ارزش‌ها باور‌ها فرهنگ و باور به نگارش خبرنگاران وابسته است: پویایی زندگی و فرهنگ بر عهده رسانه‌ها است و رسانه از این حیث برای سیاستگزاران اهمیت دارد.

رضایی با بیان اینکه انتقاد نه تنها حق مردم بلکه وظیفه مردم است ادامه داد پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایی که در استان شاهد آن هستیم، به هم بستگی و هم دلی مسئولان وابسته است.

استاندار اصفهان با اشاره به بحث مطرح شده در اصفهان که یک استان سرمایه گریز است اظهار کرد: با بررسی‌های اولیه این موضوع بررسی و نتیجه گرفتیم این مسئله نه ۱۰۰درصد غلط ونه ۱۰۰درست است.

او با اشاره به تدوین برنامه‌ای برای حل این موضوع اضافه کرد: امروز کشور در جنگ اقتصادی است و قوانینی که مدیران به آن اضطرار می‌کردند قوانین شرایط عادی بود نه قوانین شرایط جنگی!

استاندار اصفهان ادامه داد: سعی کردیم مدیرانی را به استان بیاوریم که دیدگاه ملی داشته باشند تا فرصت سرمایه گریزی با سرمایه گزاری تبدیل شود.

سید حسن قاضی عسکر معاون امور اقتصادی استاندار اصفهان در تایید صحبت‌های استاندار ادامه داد شورا‌های سرمایه گزتری در هر هر منطقه تشکیل شده که به بررسی طرح‌های در حال اجرا پرداخته و در صورت وجود مشکل به استانداری ارجاع داده می‌شوند.
او با بیان اینکه ما با دودسته طرح‌های راکد و طرح‌های جدید رو به رو هستیم، اظهار کرد: طرح‌های راکد طرح‌های است که از ۱۰شال قبل مطرح شده بود که امروز به خوبی در حال پیشرفت است.

قاضی عسکر در خصوص طرح‌های جدید بیان کرد طرح‌های جدید در پرتال سرمایه گزاری تعریف شد و این پرتال به روز رسانی شد.
معاون امور اقتصادی ادامه داد ما به دنبال سرمایه‌گذارانی هستیم که با آمریکا رابطه نداشته باشند و در زمینه های، چون معدن تسویه مس تولید ماشین‌های برقی و کاغذ سنگی و لاستیک سرمایه گذاران خوبی داشتیم.

انتهای پیام/ی
 
 


به دنبال سرمایه‌گذارانی هستیم که با آمریکا رابطه نداشته باشند

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.