۳۰۰ ورزشکار خراسان شمالی در ۴۰ رشته ورزشی استعداد ها ی برتر به رقابت می پردازند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد بروحی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت:در این مسابقات  دو رشته ورزشی رویینگ قایقرانی و سامبو کشتی را خراسان شمالی میزبانی می کند.


بروحی افزود : بر اساس پیش بینی انجام گرفته تعداد ورزشکاران اعزامی به این مسابقات در سال جاری از رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل برخوردار خواهد بود.

او گفت : ثبت نام از ورزشکاران استان برای شرکت در این مسابقات تا ۲۰ مرداد ماه ادامه دارد و احتمال افزایش شرکت کنندگان وجود دارد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: تاکنون در مسابقات موی تای بانوان و مردان دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور ورزشکاران این استان موفق به کسب دو نشان برنز در بخش بانوان و دو نشان برنز در بخش مردان شده اند.

بروحی با بیان اینکه یکی از ورزشکاران خانم این استان در رشته موی تای به تیم ملی موی تای دعوت شده است گفت : پارسال ۲۸۵ ورزشکار در ۳۷ رشته ورزشی از خراسان شمالی در اولین دوره این المپیاد شرکت کرده و موفق به دریافت ۱۹ نشان رنگین شده و ۲۵ ورزشکار نیز به اردوی استعدادهای برتر راه یافته بودند.

 

دومین دوره المپیاد ورزشی ایرانیان از ۳۰ مرداد تا ۱۰ شهریورماه در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

بر اساس آخرین آمار، خراسان شمالی افزون بر ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در ۴۵ هیأت ورزشی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ه

۳۰۰ورزشکار خراسان شمالی در المپیاد استعدادها برتر رقابت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.