فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاتم:

خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاتم گفت: خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم و همیشه پشت صحنه هستند.

خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم با بیان این که ماموریت نیروی انتظامی با رسالت خبرنگاری با هم پیوند خورده است افزود: اگر جایی نیروی انتظامی خدماتی به مردم ارائه کند به دلیل انتقال احساس آرامش به مردم و کم کردن آسیب‌های اجتماعی است و اصحاب رسانه نیز همین ماموریت را دارند.

سرهنگ کشوری گفت: خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم و همیشه پشت صحنه هستند و مردم آن‌ها را نمی‌بینند پس در عرصه اجتماع وقتی گروهی چشم بینا و زبان بی پرده مردم باشد نیروی انتظامی به آن‌ها افتخار می‌کند.

در ادامه علی صادق زاده شهردار شهر هرات نیز با گرامیداشت ١٧مرداد ماه سالروز شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: جایگاه خبرنگاران به عنوان عناصر تاثیر گذار در فرهنگ عمومی جامعه و همینطور ارتقاء بصیرت خواص و افزایش دانش عمومی مردم نقش تاثیرگذار بی بدیل خواهد بود.

صادق زاده گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالت بزرگی بر عهده دارندکه همانا اطلاع رسانی صحیح، درست، واقعی و به موقع است و شما پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستید از این رو باید در کارتان بسیار دقیق باشید تا بتوانید به رسالت اصلی خود عمل نمایید.

انتهای پیام/غ

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان 

برچسب ها: خبرنگار ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.