مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: هزار و ۷۸۳ پرواز مسافرتی در مازندران انجام شد که در مقایسه با پارسال ۱۴ درصد افزایش داشت.

وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در بازه زمانی ۴ ماه امسال هزار و ۷۸۳ پرواز مسافری و بیش از هزار و ۸۰۰ پرواز آموزشی، تفزیحی در فرودگاه‌های استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

او به تعداد مسافر اعزام و پذیرش شده اشاره کرد و افزود: در این مدت ۱۴۸ هزار و ۹۵۲ نفر از فرودگاه‌های مازندران سفر کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال از افزایش ۴ درصدی برخوردار است.
 
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به افزایش پرواز در مسیر تبریز و اصفهان در سال جدید گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده در حال حاضر از فرودگاه بین المللی ساری به مقصد ۹ شهر کشور مسیر پروازی دایر است که امیدواریم تا پایان امسال حداقل یک مسیر جدید پروازی نیز افزوده شود.

وطن خواه به پروژه‌های در دست اجرای فرودگاه‌های استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طرح‌های مختلف عمرانی از جمله حصار و دیوار کشی پیرامونی فرودگاه ساری، اجرای طرح زهکشی و فاضلاب و تصفیه خانه مرکزی، تملک اراضی فاز ۲ واحداث انبار مرکزی در فرودگاه ساری و توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر و مقاوم سازی سطوح پروازی و آزاد سازی حریم پروازی فرودگاه رامسر در دست اجرا وست که این طرح‌ها ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار را به خود اختصاص داده که همه آن‌ها از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تامین و تخصیص یافته است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران: با برنامه‌ها و اقداماتی که در دست اجرا داریم امیدواریم تا ۶ ماه آینده شاهد تحولات شگرفی در حوزه فرودگاه‌های استان از جمله بهره برداری از سامانه کمک ناوبری ILS فرودگاه ساری، تملک و حصار کشی اراضی پیرامونی فرودگاه ساری و بهره برداری از توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر و بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر و توسعه پرواز‌های آن فرودگاه باشیم.
انتهای پیام/ س
 

افزایش آمار پرواز‌ها از فرودگاه‌های مازندران

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار