۲ سارق قدیمی که هم سلولی بودند پس از آزادی نقشه سرقت را طراحی و در اطراف میدان ونک تهران آن را اجرا کردند.

بازداشت ۲ سارق حرفه‌ای که وحشت را بر اهالی ونک حاکم کردند! + فیلمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی قبل ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی در جریان سرقت‌های سریالی لوازم داخل خودرو در اطراف پارک آب و آتش، ونک و پارک طالقانی قرار گرفتند و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای دستگیری عامل این دزدی‌ها وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست تحقیقات و بررسی دوربین‌‎های مداربسته پی بردندکه دزدان سوار بر خودروی پراید به سراغ خودرو‌های پژو و پراید پارک شده رفته و به شیوه کلاف زنی و باز کردن در‌ها با یک پیچ گوشتی دست به سرقت لوازم داخل خودرو می‌زنند.

تصاویر دوربین مداربسته کافی بود تا ۲ سارق جوان شناسایی شوند و در تجسس‌ها مشخص که دزدان از سارقان سابقه‌دار هستند که روز جمعه ۱۱ مرداد ماه در ۲ عملیات همزمان این دزدان دستگیر شدند و در ادامه مالخر این باند نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ علی آقا کارخانه، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران در راستای این خبر گفت: متهمان پس از دستگیری به ۴۰ سرقت در محدوده میدان ونک اعتراف کردند و در تحقیقات مشخص شد که دزدان در گذشته در زندان با هم آشنا شده و این باند را تشکیل داده‌اند.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.