مهم‌ترین حوادث امروز ۱۶ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۶ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۵۰ هزار عدد قرص غیر مجاز در شیراز

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۵۲ هزار و ۲۰۰ عدد قرص غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در شهر شیراز اقدام به تهیه و توزیع دارو غیرمجاز می‌کنند، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه این افراد در یکی از محله‌های شهر شیراز شناسایی و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به آنجا اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از محل مورد نظر، ۵۲ هزار و ۲۰۰ عدد انواع قرص غیرمجاز کشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این دارو‌های غیر مجاز، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار حبیبی با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت اینگونه افراد را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف زمین خواری در ارسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد علی فرهادی فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان گفت: در پی اجرای حکم دستگاه قضایی مبنی بر رفع تصرف اراضی ملی در یکی از روستا‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: مأموران به همراه نماینده اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات مشخص شد ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی توسط یکی از اهالی آن روستا مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان گفت: ارزش این اراضی ملی تصرف شده، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

توزیع کننده هرویین و شیشه در دام پلیس شیراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از دستگیری عامل توزیع هرویین و شیشه در شیراز و کشف ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه یک قاچاقچی و عامل توزیع مواد مخدر را در شیراز شناسایی کردند.

او ادامه داد: پس از هماهنگی قضایی، مأموران فرد مورد نظر را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان، ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر شامل ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم هرویین و ۵ کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس تأکید کرد: برخورد قاطع با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار این پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/چ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار