تولید با کیفیت، خنثی کننده تحریم دشمن است

دبیر کل اتاق بازرگانی ایران گفت: تولیدات با کیفیت مطلوب عامل مهمی در خنثی کردن تحریم‌های دشمنان است و می‌تواند در رشد تولیدات داخلی موثر باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا اشرف دبیر کل اتاق بازرگانی ایران در هفتمین همایش "نشان تجاری خراسان رضوی با رویکرد توانمند سازی برند‌ها و رونق اقتصادی" در مشهد با اشاره به جایگاه و ارزش برند ایران، گفت: تولیدات با کیفیت مطلوب عامل مهمی در خنثی کردن تحریم‌های دشمنان است و می‌تواند در رشد تولیدات داخلی موثر باشد.
 
او ادامه داد:  ایران در ارزیابی چندی قبل که در ۱۰۰ کشور جهان انجام شد، در زمینه برند رتبه ۴۴ را دارد.

دبیر کل اتاق بازرگانی ایران گفت: موانع کسب و کار باعث شده است ورود کالا‌های ایرانی به دیگر کشور‌ها با مشکل مواجه شود و نقش دولت در حذف موانع کسب و کار، حمایت از تولید موثر است.

علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی نیز گفت: عزت ایرانی اجازه نمی‌دهد در برابر فشار‌های اقتصادی آمریکا تسلیم شویم لذا فعالان اقتصادی باید در مسیر توسعه حرکت کنند.

او ادامه داد: همه باید در خراسان رضوی به سوی بی خاصیت کردن دیوان سالاری حرکت کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: رهبر معظم انقلاب، فعالان اقتصادی را به عنوان عابدان و مجاهدان اقتصادی نامیدند و معتقدم در این استان باید یک سبک مدیریتی جدید ایجاد نموده و دیوان سالاری را حذف کنیم که فعالان اقتصادی در این مسیر بسیار موثر هستند و بخش خصوصی به حق می‌تواند راه خودش را پیدا کند.

انتهای پیام//ف.س

همه باید به سوی بی خاصیت کردن دیوان سالاری حرکت کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار