نماهنگ زیبایی از وصیت‌نامه شهید حسام علی محمد علی، یکی از سرداران نیرو‌های مقاومت فلسطین را مشاهده می‌کنید.

وصیت‌نامه شهید حسام علی محمد علی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون نزدیک به ۷۰ سال از اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل رژیم جعلی اسرائیل به دست دولت انگلیس می‌گذرد. اشغال سرزمین حاصل‌خیز فلسطین و قدس شریف بزرگترین مصیبتی است که در تاریخ معاصر با دسیسه استعمار بر امت اسلامی وارد شده است. تاکنون صهیونیست‌ها توانسته‌اند بیش از ۸۰ درصد از مساحت سرزمین‌های فلسطینی را به اشغال خود درآورند.

هدف از اشغال این سرزمین استراتژیک در کنار دریای مدیترانه انتقال مشکل یهودیان از اروپا به سرزمین‌های اسلامی و پیشگیری از تاسیس حکومت‌های قدرتمند مسلمان در خاورمیانه بود که براساس یک طرح چندجانبه و پـیچیده از سوی قدرت‌های استعمارگر به مرحله اجرا در آمده است. هدف دیگری که آمریکا پس از تاسیس این رژیم دنبال کرده است استفاده از فضای فلسطین اشغالی به عنوان مهمترین پایگاه نظامی خود در خاورمیانه بود تا بتواند از طریق آن به طور مرتب کشور‌های خاورمیانه را تحت فشار سیاست‌های خود درآورد یا سرنوشت آن‌ها را به دست گیرد.

به تازگی، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که سخنرانی یکی از رهبران شهید جبهه مقاومت فلسطین، حسام علی محمد علی در آن شنیده می‌شود. وی در این سخنرانی بخشی از وصیت‌نامه خود را خوانده است و در آن از مبارزان فلسطینی می‌خواهد تا با چشم دل، چراغی را که ایران روشن کرده است، بنگرند چراکه فلسطین قلب امت و قدس، قلب فلسطین است. در ادامه می‌توانید ویدئویی کوتاه از وصیت‌نامه این شهید را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.