استاندار کرمانشاه گفت : طبق وعده مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، عملیات اجرایی چهار هزار واحد روستایی تا ابتدای مهر امسال به اتمام رسیده و این واحد‌ها آماده افتتاح و تحویل به مردم خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، گفت: افتتاح این تعداد واحد مسکونی اگر در زمان وعده داده شده محقق شود خبر خوشحال کننده‌ای خواهد بود.

او با بیان اینکه تسریع در ساخت و ساز واحد‌های مسکونی مناطق زلزله زده می‌تواند امید و نشاط را به مردم بازگرداند، گفت : در این میان خود مردم نیز باید کمک کنند تا واحد‌های آسیب دیده و تخریب شده اشان هرچه سریعتر احداث شود.

بازوند افزود: بدون شک خوشبختانه بخش اعظمی از کار‌ها انجام شده و امید است با مشارکت مردم، تلاش مسئولان و همراهی مدیران بانک‌ها در پرداخت تسهیلات شاهد اتمام هرچه سریعتر کار ساخت و ساز در مناطق روستایی و شهری زلزله زده باشیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه بر نظافت شهر‌ها و روستا‌های زلزله زده نیز تاکید کرد و گفت: به دلیل حجم بالای ساخت و ساز‌های صورت گرفته شاهد وجود نخاله‌های ساختمانی نیز خواهیم بود که جمع آوری آن‌ها تا پایان کار‌های عمرانی در این مناطق بر عهده بنیاد مسکن است.

وی همچنین بر جمع آوری کانکس‌ها در مناطق زلزله زده نیز تاکید کرد و گفت: وجود آن‌ها نباید اختلالی در رفت و آمد مردم ایجاد کند و لازم است تا هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

بازوند در پایان با اشاره به ابلاغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، گفت: این اعتبار میان دستگاه‌های مختلف اجرایی توزیع خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: دستگاه‌های اجرایی اولویت کار خود را بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام که از سال‌های قبل آغاز شده بگذارند تا هرچه سریعتر شاهد بهره برداری وافتتاح آن‌ها باشیم.

او گفت: این بدان معنا نیست که پروژه جدید آغاز نشود، اما خوب است تا اولویت اعتبار تخصیص یافته با اتمام پروژه‌های نیمه تمام باشد.

 

 

انتهای پیام/د

عملیات اجرایی چهار هزار واحد روستایی تا ابتدای مهر امسال به اتمام می رسد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.