معاون توسعه و مشارکت کمیته امداد استان تهران درباره روش‌های پرداخت نذورات عیدقربان توضیحاتی داد.

محمدرضا شاهجانی معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:  روز دوشنبه همزمان با عید قربان کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دریافت نذورات همه افراد از جمله حجاج را دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس مکاتبه‌ای که با مناطق مختلف کمیته امداد صورت گرفته است پایگاه‌های جذب نذورات مردمی مستقر هستند، گفت: در دفتر مرکزی استان، منطقه ۹، منطقه تهرانسر، شهریار و شهرری پایگاه‌های ویژه دریافت نذورات عید قربانی وجود دارد.

شاهجانی افزود: اگر فردی ۱۰ راس گوسفند نذر کرده باشد کمیته امداد آمادگی این را دارد که درصدی از این مقدار را بپذیرد و به نیابت از فرد نذرکننده قربانی شود.

 معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران درباره طرح نذر نیابتی گفت: اگر فردی تنها می‌تواند بخشی از مبلغ یک گوسفند را تأمین کند کمیته امداد آمادگی این را دارد که این مبالغ را دریافت کند و به نیازمندان واگذار کند.


بیشتر بخوانید: تلاش در جهت افزایش فعالیت‌های مراکز نیکوکاری/ ورود مردم به امور حمایت گرایانه در دستور کار کمیته امداد


شاهجانی ادامه داد: در مراکز نیکوکاری مساجد نیز پایگاه‌های جذب نذورات عید قربان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه طرح هایی، چون «هر اداره یک قربانی» و «هر روستا یک قربانی» شکل گرفته است، تصریح کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در این زمینه به امداد کمک می‌کنند.

 معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران افزود: نذورات جمع آوری شده به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و نیازمندانی که توسط مراکز نیکوکاری شناسایی شدند اهدا می‌شوند.

وی با بیان اینکه علاوه بر پرداخت نذورات از طریق پایگاه‌های مستقر شده، شهروندان از راه های دیگر نیز می‌توانند نذورات خود را پرداخت کنند، اضافه کرد: تماس با شماره ۷۳۵۵ و انتخاب گزینه ۱۴ یکی از این راه هاست.

شاهجانی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ ، استفاده از کد دستوری #۰۲۱*۱*۸۸۷۷* و سایت tehran.emdad.ir نذورات خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اجرای دو طرح نذر نیابتی در روز عید قربان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار