معاون خدمات شهری شهرداری ایلام از راه اندازی سامانه هوشمند ردیاب ماهواره‌ای برروی خودرو‌های مکانیزه خدمات شهری در استان ایلام خبر داد.

سامانه هوشمند ردیاب ماهواره‌ای در ایلام راه اندازی شد

مهدوی پور معاون خدمات شهری شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;گفت: برای نخستین بار سیستم نظارت بر کارکنان خدمات شهری با استفاده از تکنولوژی ردیاب ماهواره‌ای یا جی پی اس برروی خودرو‌های مکانیزه خدمات شهری نصب و راه اندازی شد.

او به نقش سیستم ردیاب یا جی پی اس در امور خدمات شهری اشاره کرد و افزود: امروزه سامانه هوشمند از طریق جی پی اس در بیشتر شهر‌های دنیا نقش مهمی را در ناوگان خدمات شهری ایفا می‌کند.

مهدوی پور اظهار کرد: با توجه به انتقاد برخی از همشهریان در نحوه جمع آوری پسماند، این سیستم ردیاب روی خودرو‌های مکانیزه حمل پسماند نصب شده تا خودرو‌ها را تحت پوشش قرار دهد.

او بیان کرد: این سیستم ردیاب با استفاده از یک دستگاه تبلت از راه دور بر امور تنظیف، جمع آوری وحمل پسماند و نیز ارائه خدمات شهری شهر ایلام نظارت داشته و با هدف افزایش سرعت ودقت ونیز ثبت سندیت نظارت، طراحی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام ادامه داد: این سیستم ردیاب با کنترل کردن روزانه خودرو‌ها وخدمات شهری، تعیین محدوده مجاز وغیر مجاز تردد وتخلیه پسماند، بارگیری به صورت آنلاین وگزارش مسیر و عملکرد، مستند سازی با ثبت تصاویر مربوطه،  و همچنین تخلیه غیر مجاز را به طور خودکار ثبت می‌کند و بدین شکل در ارائه خدمات شهری مطلوب اقدامات لازم را انجام می دهد. 

انتهای پیام/ ن

راه اندازی سامانه هوشمند ردیاب ماهواره‌ای در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.