مسئول واحد نظارت و بازرسی اصناف مهاباد گفت: چهار واحدصنفی بدون پروانه در این شهرستان شناسایی و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

شریف زاده مسئول واحد نظارت و بازرسی اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور بررسی واحد‌های بدون پروانه کسب  توزیع نوشت افزار سطح شهر، گشت مشترک واحد‌های بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اتحادیه عکاسان وکتابفروشان و اداره اماکن از امروز در مهاباد فعالیت خود را آغاز کرد.

او با بیان اینکه با نزدیک شدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، امسال طرح بازرسی از نوشت افزار‌ها و کتابفروشی‌ها زودتر از سال‌های قبل شروع شده و تا ۱ مهر ماه ادامه دارد، افزود: در اولین روز اجرای این طرح ۴ واحد صنفی متخلف بدون پروانه شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

او اضافه کرد: از واحد‌های صنفی و دست فروشان سطح شهر که به صورت خودسرانه اقدام به توزیع کیف و کفش می‌کنند طبق قانون و بعد از صدوراخطاریه مذکور برخورد قانونی می‌شود.

شریف زاده از شهروندان خواست در صورت مشاهده  گران فروشی و احتکار با شماره گویای ۱۲۴ یا شماره ۴۲۲۲۹۹۷۴ تماس بگیرند .

شریف زاده اظهار داشت: در این طرح علاوه بر نظارت و بازرسی هر روزه از واحد‌های صنفی، به صورت هفتگی از مناطق شهر، عملیات بازرسی و نظارت موارد بهداشتی، نحوه خرید و فروش و قیمت گذاری را پایش و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ س خ 

طرح بازرسی ویژه بازگشایی مدارس درمهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.