مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: تاخیر بازی‌ها به نفع نظم و انضباط لیگ است که ما از اقدام فدراسیون فوتبال استقبال می‌کنیم.

غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از قرعه کشی لیگ برتر و بازی این تیم برابر پرسپولیس در هفته دوم اظهار کرد: جدول لیگ برتر نگاه نکردم، اما فرقی برایمان نمی‌کند چرا که با همه تیم‌ها باید بازی کنیم. پرسپولیس تیم بزرگی است، اما بازیکنان ما همه تلاش خود را می‌کنند که در این بازی پیروز شوند.  

صادقیان درباره اینکه تاخیر در برگزاری لیگ برتر در روند آماده سازی تیم‌ها تاثیرگذار است، بیان کرد: به نظرم تاخیر بازی‌ها به نفع نظم و انضباط لیگ است و اگر ورزشگاه‌ها تجهیز شود این موضوع برای همه از جمله هواداران مفید خواهد بود. به هر حال هر چیزی هزینه‌های خود را دارد و  از اقدام فدراسیون فوتبال استقبال می‌کنیم.  

ورزشگاه ها تکمیل نشود بازی ها شروع نمی شود 

او درباره اینکه به باشگاه‌ها اعلام نکردند چه زمانی بازی‌ها شروع می‌شود، گفت: تا جایی که اطلاع دارم مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند تا ورزشگاه‌ها تکمیل نشود بازی‌ها شروع نمی‌شود.  

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره وضعیت ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهار کرد: شماره گذاری صندلی‌ها و بلیت فروشی الکترونیکی را باشگاه تراکتور برعهده گرفته است و  در حال تعویض صندلی‌های کهنه با جدید هستیم. در مجموع ۹۰ درصد ورزشگاه یادگار تبریز آماده است و فقط بحث تعویض صندلی‌ها مانده است.  

با جذب ۲ بازیکن خارجی لیست خود را می بندیم 

او درباره عملکرد باشگاه تراکتور در نقل و انتقالات گفت: عملکرد ما در جذب بازیکن داخلی خوب بوده است و فقط ۲ بازیکن خارجی دیگر می‌گیریم تا لیست نفرات تکمیل شود. به هر حال با جذب ۲ بازیکن خوب خارجی برای قهرمانی در لیگ برتر استارت می زنیم. 

صادقیان درباره اینکه گفته می‌شود یک مهاجم ایتالیایی قصد دارید جذب کنید، تصریح کرد: ما حدود ۱۱۰ مهاجم را مورد بررسی قرار دادیم و نمی‌توانیم اسم تک تک آن‌ها را اعلام کنیم. به هر حال زمانی که به توافق نهایی با بازیکن برسیم اطلاع رسانی می‌کنیم. فقط بازیکنان را از لحاظ فنی و تاکنیکی بررسی نمی‌کنیم بلکه باید ببینیم که این بازیکنان سازگاری فرهنگی با ما دارند تا با مشکلاتی همانند بازیکنان اسکاتلندی و بریتانیایی مواجه نشویم.  

استوکس و اروین باید رضایت نامه باشگاه تراکتور داشته باشند 

او درباره اینکه دنیزلی از بازیکنان جذب شده رضایت دارد، گفت: ما بازیکنان را به دنیزلی معرفی می‌کنیم و او بعد از بررسی از لحاظ فنی نظرش را اعلام می‌کند. او بعد از تایید نهایی اسامی را به باشگاه اعلام می‌کند تا از لحاظ مالی بررسی کنیم.  

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان درباره وضعیت استوکس و اروین گفت: این مسئله حقوقی است و چند ماه طول می‌کشد تا نتیجه اش مشخص شود. ما به باشگاه‌های جدید این ۲ بازیکن نامه زدیم که آن‌ها برای حضور در تیم دیگر باید رضایت نامه باشگاه قبلی خود تراکتور داشته باشند درغیر این صورت با مشکل مواجه می‌شوند.  


بیشتر بخوانید:

بازیکن برزیلی در انتظار تایید سرمربی تراکتور

تمرینات بدنسازی و استقامتی تراکتوری‌ها در ترکیه

محرومیت در انتظار آنتونی استوکس و باشگاه ترکیه‌ای


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار