مدیر منابع آب شهر‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: ساماندهی ۶ رودخانه شهر‌های نوشهر و چالوس به طول ۱۷ کیلومتر آغاز شد.

حامد عبداللهی مدیر منابع آب شهر‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از اجرای طرح ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های شهر‌های نوشهر و چالوس خبر داد.

او با اشاره به وقوع سیلاب‌های فصلی به خصوص سیلاب پاییزه در مازندران گفت: عملیات ساماندهی برخی از رودخانه‌های منطقه را که از اولویت بیشتری برخوردار بودند، از جمله رودخانه سردابرود، نیرنگ، کورکورسر، صلاح‌الدین کلا، کچرود و کنس رود را به طول ۱۷ کیلومتر و با اعتبار ۵ هزار میلیون ریال آغاز شد و تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

عبداللهی با اشاره به آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها در امسال افزود: با حمایت دادستان‌ها و همکاری و همراهی نیروی انتظامی و برخی از دستگاه‌ها امسال بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه‌های منطقه آزاد شد که این امر نیز به هنگام وقوع سیلاب، میزان خسارت را به حداقل خواهد رساند.

مدیر منابع آب شهر‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت با اشاره به وقوع سیلاب بی سابقه مهر ماه ۹۷ در غرب استان گفت: عملیات ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها در شهرستان‌های نوشهر و چالوس در تابستان سال گذشته سبب شد تا ما شاهد بروز خسارت گسترده برای زمین‌های مجاور رودخانه در این دو شهرستان نباشیم.
انتهای پیام/ س
 

ساماندهی ۱۷ کیلومتر از ۶ رودخانه شهر‌های نوشهر و چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.