اسلامی گفت: پیشرفت آزادراه تهران - شمال متناسب با برنامه است و امیدواریم تا شهریورماه عملیات احداث انجام شود.

خبرنگاران کار خطیر و ارزشمندی را برعهده دارندبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه خبرنگاران کشور اظهار کرد: خبرنگاران وظیفه و کار خطیر و ارزشمندی برعهده دارند به ویژه در شرایط کنونی کشور که در حملات و عملیات روانی و تبلیغاتی دشمن هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به روند پیشرفت آزادراه تهران - شمال گفت: پیشرفت این آزادراه متناسب با برنامه است و امیدواریم تا شهریورماه عملیات احداث انجام شود.

اسلامی تصریح کرد: امیدوارم هماهنگی‌های دستگاه‌ها و توافقات و تفاهمات در این بخش خیلی زمان‌بر نشود و امکان استفاده از بخش یک این آزادراه قبل از زمستان برای مردم فراهم شود.


بیشتر بخوانید: اینترنت یک ساله هدیه دولت به خبرنگاران


او ادامه داد: شرکت بهره‌برداری، مدیریت سیستم و فنی را آغاز کرده است و ما امیدواریم این هماهنگی‌ها زمان زیادی نبرد تا هرچه زودتر شرکت بهره‌برداری مستقر شود.

اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در تعطیلات سال نو از این آزادراه مردم می‌توانند تردد کنند؟ گفت: قبل از آن، این بزرگراه به پایان رسیده است و بحث استقرار نیرو انسانی است که باید هرچه زودتر صورت گیرد.

او درباره فاز ۲ بزرگراه تهران ـ شمال گفت: قطعه ۲ پیشرفت ۳۰ درصدی داشته است و ما درصدد انتقال شرکت‌های بهره‌برداری از منطقه یک به این منطقه هستیم؛ شریک ما در این فاز بنیاد مستضعفان است که باتوجه به تغییر رئیس این بنیاد باید جلساتی برای ادامه کار بگذاریم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: فاز سه این پروژه، سختی‌های ۲ منطقه دیگر را ندارد و منتظر تفاهم با شرکت سرمایه‌گذار هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار