شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۱۰۷۶.۳۴ واحدی به پله ۲۵۵ هزار و ۵۳۰ واحدی رسید.

بورسبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش ۲۹۷.۴۲ واحدی به پله ۲۵۵ هزار و ۸۰۹ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۵۶ میلیون سهم طی ۶۰ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: بورس روی پله ۲۵۵ هزار واحدی ایستاد


نماد‌های پر بیننده معاملات رمپنا، اخابر، فملی و و پارس با روند صعودی و شپنا، شبریز و تاپیکو با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با اُفت ۱۷.۵۳ واحدی به پله ۳ هزار و ۴۰۴ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۳۴ میلیون سهم طی ۹۵ هزار نوبت معاملاتی است.
 

بورس به پله ۲۵۵ هزار واحد راضی شد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۱۰۷۶.۳۴ واحدی به پله ۲۵۵ هزار و ۵۳۰ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۹ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲ میلیارد سهم طی ۲۸۴ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات اخبر، رمپنا، تاپیکو، خودرو، جم با روند صعودی و نماد شبندر، فملی با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد ۱۳.۱۱ واحدی به پله ۳ هزار و ۴۰۶ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۹۰ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱ میلیارد سهم طی ۲۱۵ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار