رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر به تامین جهیزیه ۴۲ جوان سنقری با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته ملی ازدواج اشاره کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صفدر امجدیان رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر با اشاره به تامین جهیزیه ۴۲ جوان سنقری با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته ملی ازدواج، گفت :کمیته امداد به هفت نوعروس مددجو کمک هزینه خرید جهیزیه به صورت نقدی پرداخت و سپاه پاسداران نیز به ۳۵ نوعروس دیگر ۱۰ قلم کالا و لوزام ضروری زندگی اهدا می‌کند.

او گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴ فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان و سه فقره هدیه ازدواج به پسران مددجو در این شهرستان پرداخت شده است.

امجدیان افزود: کمیته امداد در این مدت بیش از ۱۱۸ میلیون تومان برای تامین هزینه‌های ازدواج این جوانان مددجو اختصاص داده است.

او همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: مقرر شده در هفته ملی ازدواج کمیته امداد با مشارکت سپاه پاسداران جهیزیه ۴۲ نوعروس در این شهرستان را تامین کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر گفت: براساس این تفاهم نامه کمیته امداد به هفت نوعروس مددجو کمک هزینه خرید جهیزیه به صورت نقدی پرداخت و سپاه پاسداران نیز به ۳۵ نوعروس دیگر ۱۰ قلم کالا و لوزام ضروری زندگی اهدا می‌کند.

امجدیان با تاکید بر اینکه ایجاد بستر مناسب برای ازدواج آسان جوانان نیازمند از رسالت‌های این نهاد به شمار می‌رود، افزود: این نهاد در امر ازدواج جوانان تحت حمایت و تامین کمک هزینه‌های ازدواج آنان، همچون دیگر سرفصل‌های حمایتی نیازمند یاری بیش از پیش خیران نیک اندیش است .

 

 

انتهای پیام/د

کمیته امداد به هفت نوعروس مددجو کمک هزینه خرید داد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.