سربازان گمنام امام زمان (عج) در مازندران ۵۰ فروشگاه بزرگ عرضه برند‌های محرز قاچاق را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کردند.

شناسایی ۵۰ فروشگاه برند محرز قاچاق در مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اداره کل اطلاعات استان مازندران اعلام کرد سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان ۵۰ فروشگاه بزرگ عرضه برند‌های محرز قاچاق را در شهر‌های مختلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کردند.

بر اساس این گزارش اجناس این فروشگاه‌ها به ارزش میلیارد‌ها ریال به دلیل نداشتن گواهی نمایندگی، ورود کالا از مجاری غیررسمی و ترک تشریفات گمرکی جمع آوری و پرونده این فروشگاه برای جریمه به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

اداره کل اطلاعات استان مازندران همچنین اعلام کرد طرح جمع‌آوری برند‌های محرز قاچاق در استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروی انتظامی، ادارات صنعت، معدن، تجارت، تعزیرات، گمرک و کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان انجام شد.

بر اساس این گزارش از سال ۹۵ به همه فروشگاه‌هایی که با عنوان برند‌های خارجی فعالیت می‌کردند لزوم دریافت گواهی فعالیت نمایندگی شرکت‌های خارجی، اخذ و نصب شناسنامه کالا و ثبت سفارش از مبادی قانونی گمرکی اطلاع رسانی شده بود وبا پایان مهلت قانونی اکنون این‌گونه برند‌ها مشمول کالای قاچاق هستند.

اداره کل اطلاعات استان مازندران حمایت از کالای داخلی و با کیفیت را از اولویت‌های این اداره اعلام و تصریح کرد طرح جمع آوری برند‌های محرز قاچاق با جدیت ادامه دارد و عرضه کنندگان این برند‌ها هرچه سریعتر نسبت به جمع آوری کالا‌های غیرمجاز از فروشگاه‌های خود اقدام کنند.

در این گزارش از مردم خواسته شد هرگونه فعالیت فروشگاه‌های عرضه برند‌های قاچاق را با شماره تلفن ۱۱۳ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/م

شناسایی فروشگاه های دارای کالای قاچاق در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
خوبه یه فکری برای این مانتو های شیشه ای بکنند