سارقی که با دست درازی به زنان کرجی اقدام به سرقت گردنبند‌های طلای آنان می‌کرد به ۲۰ فقره گردنبندقاپی اعتراف کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: فردی که به بهانه پرسیدن آدرس در مناطق مختلف کرج اقدام به سرقت گردنبند‌های طلای خانم‌ها می‌کرد دستگیر و به ۲۰ فقره گردنبندقاپی اعتراف کرد.

دست درازی به زنان کرجی توسط دزد بی آبرو / زنان از او وحشت داشتند!

محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی ارجاع پرونده‌های متعدد گردنبندقاپی از سوی یک راکب موتورسوار در مناطق مختلف کرج به پایگاه یکم پلیس آگاهی، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم در دستورکار این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: براساس اظهارات مالباختگان در خصوص مشخصات ظاهری سارق و چهره نگاری از چهره فرضی متهم و مراجعه به بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار، سارق مورد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه نامبرده مقادیری گردنبند طلای سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم از سارقان سابقه دار است، اظهار کرد: نامبرده ظهر هنگام و در معابر خلوت به سمت عابران خانم حرکت کرده و به بهانه پرسیدن آدرس اقدام به قاپیدن گردنبند آن‌ها می‌کرد که به این شیوه تاکنون به ۲۰ فقره گردنبندقاپی اعتراف کرد؛ تاکنون ۱۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار