به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

درخواست‌کنندگان و مشمولان سهام عدالت بخوانند/ بازداشت آقای بازیگر با اتهام تجاوز جنسی به ۶ زن بخوانند/ ناگفته‌های مادری که پس از ۷ سال پسر خردسال گمشده‌اش را پیدا کرد


عاقبت شوم روزنامه‌نگار فراری ایرانی پس از بازی در زمین دشمن/ وضعیت «ندا امین» در اسرائیل چگونه است؟
فریب‌خوردگانی که به خیال بهره‌مندی از وضعیت بهتر به کشور خود خیانت می‌کنند، عموما عاقبت خوشی ندارند.


چه سرنوشتی در انتظار دار و دسته تیم "ب" است؟
این روز‌ها اعضای «تیم ب» با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند؛ هر یک از اعضای این تیم به نوعی دچار انزوا شده‌اند و فاصله میان آن‌ها همزمان با تصمیم امارات برای خروج از یمن بسیار زیاد شده است.


آنچه که «گربه‌های وحشی» در بازسازی صحنه جنایت مطرح کردند / چاقو می‌زدیم، وحشت کنند!
به خاطر آن که در وجود طعمه‌های مان وحشت ایجاد کنیم و شهروندان نیز با دیدن صحنه‌های چاقوکشی از شدت ترس ما را تعقیب نکنند، ابتدا بر پیکر فرد ضربات چاقو را وارد می‌کردیم.


بین عباس بابایی و ژنرال آمریکایی چه گذشت؟
خلبان عباس بابایی، بزرگ مردی که در مکتب شهادت پرورش یافت. مجاهدی که زهد و تقوایش بسان دریایی خروشان بود و هر لحظه از زندگانی‌اش موج‌ها در برداشت. به راستی او گمنام، اما آشنای همه بود.


گفتگو با دزدی که می‌گوید هر چه زودتر مرا اعدام کنید / سرقتی که رنگ خون گرفت!
پسرجوان در صحنه سرقت پراید دست به قتلی زد که خودش از آن بی خبر بود.


عامل اصلی مرگ و میر در میان آمریکایی‌ها چیست؟ + نمودار
تلفات بالای کشتار توسط تروریست‌های داخلی در آمریکا این تردید را ایجاد کرد که آیا قتل مسلحانه به یکی از عوامل اصلی مرگ و میر این کشور تبدیل شده است.


عوارض خطرناک استفاده از هندزفری
امروزه استفاده از وسایل ارتباطی و الکترونیکی روز به روز در حال افزایش است که بیشترین طیف استفاده کنندگان آن را هم جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.


چرا خربزه و عسل را نباید همزمان مصرف کرد؟
یک متخصص طب ایرانی، با بیان اینکه طبق نظر حکمای این طب، مواد غذایی باید با مصلحات‌شان مصرف شوند، گفت: مصرف همزمان برخی مواد غذایی مانند خربزه و عسل می‌تواند باعث دل درد و آسیب به بدن شود.


۵ تاثیر استرس بر روی ظاهر
در این مطلب به پنج مورد از تاثیرات استرس بر پوست که می‌توان آن‌ها را از علایم استرس هم دانست، اشاره شده است.


دلایل مات شدن چراغ‌های جلو خودرو چیست؟
چراغ‌های جلو یکی از مهم‌ترین عناصر در زیبایی و ایمنی خودرو‌ها است و گاهی ممکن است با گذشت زمان کدر و زرد رنگ شوند که این امر زیبایی خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.