نفر دهم گروه آزمایشی علوم انسانی گفت: برای موفقیت در کنکور روزی ۴ ساعت مطالعه با کیفیت داشتم.

ملیکا دادخواه، نفر دهم گروه آزمایشی علوم انسانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   با اشاره به اینکه روزانه فقط ۴ ساعت برای آمادگی در کنکور مطالعه میکرد ادامه داد: از مرداد ماه سال گذشته برای آمادگی هر چه بهتر در کنکور سراسری مطالعات خود را آغاز کردم و تمرکز خود را روی کیفیت مطالعه قرار دادم.

او ادامه داد:در طول زمانی که برای کنکور مطالعه میکردم در کلاس‌های آموزشگاه‌های کنکور حضور نداشتم و فقط در آزمون‌های آزمایشی شرکت می‌کردم.

این دانش آموز اصفهانی رمز موفقیت خود را علاقه به رشته تحصیلی خود دانست و افزود: هیچ گاه از درس خواندن خسته نمی‌شدم و در کنار کتاب‌های درسی، مطالعات آزاد مربوط به رشته خود را نیز همیشه در برنامه خود داشتم.

دادخواه به ننقش خانواده در کسب موفقیت خود اشاره کرد و افزود: خانواده با فراهم کردن محیطی آرام باعث افزایش تمرکز من شدند و هیچ گاه در مسائل درسی فشاری را از سمت خانواده احساس نکردم.

او افزود: همیشه برای کسب رتبه خوب در س می‌خوانده ام و هنوز تصمیمی برای انتخاب رشته دانشگاه نداشته ام، دوست دارم خودم رشته و دانشگاهم را انتخاب کنم نه اینکه آن‌ها من را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ی
 


فقط روزی ۴ ساعت برای کنکور درس خواندم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.