نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ارتباط علم و دانش با معرفت و ایمان ضروری است چرا که عجین شدن فضای علمی با فضای معرفتی و ایمانی موجب گشوده شدن در‌های بسته علمی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار کارکنان جهاد دانشگاهی گفت: عجین شدن فضای علمی با فضای معرفتی و ایمانی موجب گشوده شدن در‌های بسته علمی می‌شود که یکی از راهکار‌های رسیدن به این مرحله، وحدت حوزه و دانشگاه است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: تقوا، عقل را دانا و اراده را توانا می‌کند که در عرصه‌های علمی و دانشگاهی بسیار لازم و ضروری است و گرفتاری همه انسان‌ها در زندگی‌شان همین دو مقوله «دانایی عقل» و «توانایی اراده» است.

او به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ی این راه روشن، به تبیین دستاورد‌های شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداختند که جهاد دانشگاهی از جمله نهاد‌هایی است که در تحقق این دستاورد‌ها گام‌های اساسی برداشته است.

امام جمعه قزوین مهارت‌افزایی را یکی از رویکرد‌های خوب در جهاد دانشگاهی برشمرد و تأکید کرد: مهارت شغلی و رونق تولید ارتباط بسیار زیادی با یکدیگر دارند و هر چه در عرصه مهارت افزایی سرمایه‌گذاری کنیم برای تقویت رونق تولید و ارتقای کیفی محصولات مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

دیدار کارکنان جهاد دانشگاهی با امام جمعه قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار