معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از درخشش دانش آموزان همدانی در مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان کشور خبر داد.

دانش آموزان همدانی در مسابقات تنیس روی میز کشور خوش درخشیدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: در بخش تیمی رقابت‌های تنیس روی میز دختران دانش آموز کشور که با حضور ۲۸ استان برگزار شد، تیم همدان موفق شد به مقام قهرمانی مسابقات دست پیدا کند.

او با اشاره به این که تیم تنیس روی میز استان همدان متشکل از شیما صفایی، مائده حسینی حلم، کیانا اردلانی و سارا کرمی با مربیگری بهجت صمدی و سرپرستی فاطمه میاحی به این مسابقات اعزام شدند اضافه کرد: در این دوره از مسابقات تیم همدان موفق شد با پشت سر گذاشتن تیم‌های مرکزی، لرستان، کردستان، کرمانشاه و بوشهر به فینال راه پیدا کند و در بازی پایانی نیز تیم قدرتمند تهران را ۳ بر صفر از پیش بردارد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

جعفری ادامه داد: در رقابت‌های انفرادی تنیس روی میز دانش آموزان کشور نیز ۱۱۲ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند که بعد از برگزاری ۱۱۵ بازی شیما صفایی از همدان موفق شد عنوان اول را به خود اختصاص دهد.

او بیان کرد: در رقابت‌های تنیس روی میز دوبل نیز تیم دو نفره شیما صفایی از همدان همراه با الینا رحیمی از آذربایجان غربی مقام اول را کسب کردند.

انتهای پیام/ ش

درخشش دانش آموزان همدانی در مسابقات تنیس روی میز کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.