سردار دکتر هادی مقدسی گفت : انقلاب اسلامی بود که با هدایت رهبری، نگاه امام زمان (عج) و همت مردم انقلاب جهانی را رقم زد و آن را به عنوان یک الگو به سراسر جهان اسلام و دنیا صادر نمود.

انقلاب اسلامی پرچمدار محور مقاومت در تمام دنیا استسردار دکتر هادی مقدسی مسئول اداره توانمند سازی معاونت فرهنگی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  با بیان اینکه امروزه نفوذ انقلاب اسلامی گسترش پیدا کرده است گفت : این انقلاب اسلامی بود که با هدایت رهبری، نگاه امام زمان (عج) و همت مردم انقلاب جهانی را رقم زد و آن را به عنوان یک الگو به سراسر جهان اسلام و دنیا صادر نمود.

او با بیان اینکه دشمنان به دنبال نا امید کردن مردم ایران هستند افزود : امروز دشمنان در صدد این هستند تا کشورهایی همچون ایران تکنولوژی و دانش خود را در زمینه های مختلف از جمله سلاح و تجهیزات به کشور های منطقه صادر نکنند تا بتوانند برای همیشه بر حکومت استعماری خود در دنیا پافشاری کنند.

سردار دکتر هادی مقدسی با بیان اینکه کشور ایران فقط در زمان هخامنشیان تا دریای مدیترانه کشورگشایی کرده بود تصریح کرد : امروزه در جمهوری اسلامی ایران نیز نه تنها تا مرزهای آبی مدیترانه بلکه فراتر از آن نیز رفته است و موازنه قدرت در جهان را به نفع خود تغییر داده است.

مسئول اداره توانمند سازی معاونت فرهنگی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه بر این موضوع تاکید داشته اند که راه برون رفت کشور از مشکلات، استفاده از جوانان مومن انقلابی و نگاه به توانمندی های داخلی است گفت : راه رسیدن به سعادت کشور استفاده از جوانان و اطمینان به حضور انقلابی و آتش به اختیار آنان در عرصه های مدیریتی است و مسئولین و مردم باید بدانند وقتی که دست به انتخاب می زنند افرادی را انتخاب کنند که درد مردم را حس کرده باشند.

او با اشاره به اینکه توقیف نفتکش انگلیسی قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید افزود : این مهم، فرمایش مقام معظم رهبری را که دوران بزن و در رو تمام شده است را محقق نمود.

مردم آغازگر انقلاب بودند

سردار هادی مقدسی با اشاره به اینکه صاحب این کشور مردم هستند و این مردم بودند که آغازگر انقلاب بودند گفت : تمرکز گام دوم انقلاب بر حضور پرشور جوانان مومن و انقلابی در پست های مدیریتی کلان است و با مدیریت جهادی و انقلابی می‌توانیم بر چالش های کشور فائق آئیم.

مسئول اداره توانمند سازی معاونت فرهنگی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید فضای مجازی مدیریت شود گفت : فضای مجازی امروز مکانی برای موج سواری سودجویان غیر ارزشی و نشر برخی اکاذیب شده است که در این راستا وظیفه ما مدیریت و بهینه سازی این فضا در جهت ایجاد امنیت روانی در بین مردم است.

گفتنی است، این همایش با موضوع روح گام دوم و با هدف ایجاد امید در جامعه و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن ویژه اساتید، دانشگاهیان، سخنوران فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و پاسداران ستاد سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.