رئیس کل دادگستری استان کرمان داشتن روحیه مسئولیت پذیری در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را یک ضرورت دانست و گفت:تک تک قضات و کارکنان شاغل در دستگاه قضائی باید برای تحقق سند تحول در قوه قضائیه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان امروز در نشست قضائی گفت: تحول در سیستم قضائی به این معنا است که مشکلات، خلاء‌ها و موانع را شناسایی کنیم و تدابیر لازم و صحیح اتخاذ گردد و در نهایت در جهت رفع مشکلات گام برداریم.

رئیس شورای قضائی استان کرمان افزود: قضات باید در کنار انجام فعالیت‌های قضائی و داشتن درد تحقق عدالت، همواره دغدغه‌های اجتماعی، فرهنگی و رسیدگی به مشکلات مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان گفت:در شرایط کنونی که با نابسامانی‌های اقتصادی و با مشکلات در مسائل فرهنگی و اجتماعی مواجه هستیم، حجم مراجعات مردم به سیستم قضائی افزایش یافته است لذا می‌طلبد قضات بیش از گذشته پای درد و دل مردم بنشینند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه به توضیح بند‌هایی از دستور العمل حفظ کرامت در قوه قضائیه پرداخت و تمامی قضات و کارکنان دادگستری استان کرمان را به رعایت این دستورالعمل ترغیب کرد.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دادسرای کرمان گفت:امر بازدید از کلیه شعب دادسرا و مراجع انتظامی و ضابطان دستگاه قضائی به صورت منظم و هفتگی در راستای احقاق حقوق مردم و تامین عدالت قضائی در حال انجام است.

دادخدا سالاری افزود:آموزش‌هایی حین کار به قضات و کارکنان داده می‌شود و تذکرات در جهت بهبود وضعیت و رفع نواقص کار است.

این مقام قضائی از بهبود وضعیت عملکرد شعب دادسرای کرمان نسبت به گذشته خبر داد و گفت:این بهبود عملکرد، نشانگر آن است که رفع نواقض در دستور کار شعب قرار گرفته و تا حد امکان نواقص برطرف گردیده است.
انتهای پیام/ی

بهبود وضعیت عملکرد شعب دادسرای کرمان نسبت به گذشته

برچسب ها: دادگاه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار